Gå til innhold

[nå med POLL] PHva er avlegs og hva er in !? kom med d....

Gjest
 Share

Soltak er  

63 stemmer

1. 1. Soltak er

• helt klart et 80 talls greie, ut med andre ord
      9
    • Luke på taket er en selvfølge!!
      55

Anbefalte innlegg

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det virker som om tre-lister på interiøret er litt ut for tiden.

Sammenlign en standard E36 med svart interiør mot en med mørkt treinteriør. Må si at treinteriøret er mye penere og elegant, selv om det tydeligvis ikke er på moten i forhold til børstet aluminium o.l., som blant annet ti-hi-larsen liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød/hvite baklykter tilhører kun E36, og helst kun på Coupe utgaven..

E46 er en penere bil, der kreves det sånne lykter som mine :) ensfarget...

Godt å se at det finnes mange som liker Utkikshullet i taket (soltak). men hvorfor stenge solen ute med det dekslet når det kalles for soltak?? jaja skal ikke mase mere om det :) respekterer andres syn på det.

E30 kommer aldri til å bli ut !! ikke i mine øyne, E30 M3 er noe av det peneste man kan se på biltreff.. sukk, en dag skal jeg ha en sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INN:

-Xenon

-Alcantara

-Mtech2

-led baklykter

-shadowline

-moderat senking

Skulle ønske jeg hadde en bil som er sånn, vent litt, faen jeg har visst det.

Den listen likte jeg. Bare bytte ut Alcantara med skinn :wink:

Problemet med skinn synes jeg er at det blir så støgt når det blir brukt litt slik at det blir skikkelig blankt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk av blinklys er ut. ser bmw har forsøkt å løse det på 5serien ved å legge de oppå kjørelysene og la de lyse konstant. på sikt tror jeg nok de blir helt borte.

ser stadig noen som har sota baklyktene så voldsomt at lyset nesten ikke slipper igjennom så om ikke lenge er det vel bare et par heftige flomlys foran igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alcantara er konge. Ser bedre ut enn stoff, bedre å sitte på enn skinn (ikke så klamt og man sklir mindre på setet)

Soltak er digg! Men seff, AC fremfor soltak.

Ingenting er så deilig som å hive opp soltaket en skyfri dag i påskeferien, etter en kanon dag på fjellet! Beat that!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soltak er et absolutt måkrav. Ser det er mange som er bekymret for dette soltaket når det drar på årene, men med nye pakninger og smøring av mekanismen så skulle det vel holde en stund selv om bilen er gammel.

Hadde ikke soltak på 320d'n og savnet det veldig.

Ellers så bryr jeg vel meg ikke så mye om hva som er "inn" eller "ut" så lenge jeg liker det selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk av blinklys er ut. ser bmw har forsøkt å løse det på 5serien ved å legge de oppå kjørelysene og la de lyse konstant. på sikt tror jeg nok de blir helt borte.

ser stadig noen som har sota baklyktene så voldsomt at lyset nesten ikke slipper igjennom så om ikke lenge er det vel bare et par heftige flomlys foran igjen.

Er du seriøs???

Synes du blinklys er ut??? Noe så irriterende som å stå og vente på en gnom som ikke bruker blinklys bare for å oppdage at han skal svinge inn den veien du skal ut ifra... Du kunne ha kjørt for lenge siden eller sluppet å stoppe hadde vedkommende brukt blinklys...

Snakk om waste. Det tar vedkommende 2 kalorier å sette på blinklyset slik at andre ser hvor han skal. Hadde det vært opp til meg skulle det vært blinklyspåbud inn i rundkjøring også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs???

Synes du blinklys er ut??? Noe så irriterende som å stå og vente på en gnom som ikke bruker blinklys bare for å oppdage at han skal svinge inn den veien du skal ut ifra... Du kunne ha kjørt for lenge siden eller sluppet å stoppe hadde vedkommende brukt blinklys...

Snakk om waste. Det tar vedkommende 2 kalorier å sette på blinklyset slik at andre ser hvor han skal. Hadde det vært opp til meg skulle det vært blinklyspåbud inn i rundkjøring også.

nå kjører jeg mest buss i oslo og da blinker jeg hele tiden og det i god tid før jeg svinger (hadde stor krangel med en kollega som mente det var nok å blinke idet man svingte-noe jeg mener er mongo da jeg alt har skjønnt hva folk vil når de har svingt allerede).

jeg blinker både inn og ut av rundkjøringer (som er nødvendig når man må legge seg til høyre for å svinge til vensre med lang akselavstand),men senest igår opplevde jeg en som blinket høyre og kjørte rett fram så jeg er ikke helt sikker på om alle amatørene med klasse B har skjønt poenget...

poenget mitt er at blinklyset er blitt vanskeligere å se på moderne biler enn på feks gamle volvo 240 og folk bruker det sjeldnere så derfor må det være ut... samme med parklys.når så du en parkert med parklys? fullt lys der ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soltak må man ha..

Det er rått/pent alt ettersom å se på bilen fra utsiden når "flippen" bak er litt høyere enn resten av taket :P

Og tar man vare på bilen blir ikke takluka noe problem..

Og har man bil som hobby, så er det for å skru å kjenne den herlige følelsen etterpå når du er ute å cruiser å føler at du har gjort noe bra.

Har merka at angeleyes og hvite blink har blitt veldig populært for tiden og store brede felger.

Wonderbaum går ennå igjen, men nå vil jeg si det er på god vei ut.. Er for harry å bruke nå til dags.

Alt av klistremerker/folie man har på bilen er ikke pent, såfremst det ikke er japse man snakker såklart.

Det finnes selvfølgelig unntak, men de er desverre ikke mange.

Så sånn er det etter min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...