Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det vet jeg ikke,har ikke prøvd bilen med de på.

Kan bli spennende og se hvor lav den blir iallefall, blir nok ikke prøving før til våren en gang- gleder meg til det. 8)

Skrevet

blir spennande å fylle me vidare på ditte :wink:

såg bra ut d du he jort me rusta, stort sett samme plassane som ej he tatt på min:p blir bra, stå på!

Skrevet

blir spennande å fylle me vidare på ditte :wink:

såg bra ut d du he jort me rusta, stort sett samme plassane som ej he tatt på min:p

tenkt på ka farge du ska ha den i da?

blir bra, stå på!

Skrevet

Fargen er ikke helt bestemt ennå, men tror det blir enten en slags sort farge, saphir eller diamant svart, eller kanskje en litt grå farge.

Har jo sett fine hvite og, men har egentlig aldri likt hvitt noe særlig.

Den blri lakkert i bagasjerom og motorrom, men ikke innvendig tror jeg, der blir jo alt dekket til uansett.

Julen er en travel tid med besøk og besøk :cry: , så blir ikke mye gjort denne helgen, men fri neste uke , så da blir det vel noen timer. :)

Synes denne fargen er ganske fin, den som er på bruksbilen. Saphirsort metallic.

minbilxp7.jpg

Skrevet

Sånn, då va julen over for min del.

Har fått gjort litt idag, den er snart klar til å settes ned på bakken for å gjøres klar til lakkering.

Har montert fjærbein foran, tannstang( den gamle, har ennå ikke funnet en med servo) , måtte bare gnikkes litt på så ble den bra.

Mangler noen småting som bremserør og slanger og klemmer- men det kommer snart ( trengs jo ikke ennå heller!)

Her er noen bilder fra dagens jobbing.

bmwe30prosjekt018ck1.jpg

Nye uoriginale skjermer fra Koed, dårlig passform på den ene.

bmwe30prosjekt019fh6.jpg

Et påbegynt prosjekt som hadde vært kjekt og fått til, gammel Gråtass..

bmwe30prosjekt020yq6.jpg

bmwe30prosjekt022pd0.jpg

Høyre side foran

bmwe30prosjekt023wo8.jpg

Venstre side foran

bmwe30prosjekt024ap1.jpg

Her er bakre hjulhus høyre side, sliter litt med slangene her- men skal hente nye slangeklemmer senere ikveld og håper da på og få montert ferdig tankpåfyllingsrør osv. Gidder ikke sette bilen på hjul før alt bak er montert ferdig.

bmwe30prosjekt025xa1.jpg

Resten av de overhalte, nyvaskete delene som skal på etter hvert. Det ene dekselett som står der må jeg ha nytt. Det selges vel kun originalt, eksosdeksel helt bakerst.

bmwe30prosjekt026fd9.jpg

Dette her var en prosjektbil ifjor, den var ganske råtten- men det er jo gammel vw.Funker greit til arbeidsbil eller bil nr3, (ingenting og være redd for) Tenkte å prøve felgene på bmw'en, det er bare 15", men må jo bare se hvordan det blir..

bmwe30prosjekt029ev8.jpg

Sånn ser felgene ut..

bmwe30prosjekt030sr4.jpg

Skrevet

Akkurat noe sånn jeg er på jakt etter og få til ja!!

Blir hvis ikke mye skruing denne helgen heller, måtte på jobb..

Men men, da blir det jo mer penger til bilen :D

Er det noen som har flere fine bilder av så og si originale e30'er, legg inn en link eller bilde.

Skrevet

Etter en uke med masse jobbing fikk jeg endelig tid til bilen igjen.

Bestemte meg for og ta ut ledningsnettet idag, det var jo egentlig en ganske stor jobb.

Dermed røk jo dashbord og varmeapparat og vindusviskermekanisme og ut. Nå får jeg iallefall lakk over hele bilen.

Venter på noen smådeler til under bilen, så er den helt ferdig under!!

Fikk satt på noen bremserør idag iallefall.

`Blir spennende og se om alt finner sin rette plass etterhvert. :D

Her er noen kjedelige bilder.

Montert bremserør bak.

bmwe30prosjekt031rg3.jpg

Ledningsnettet i kaos! :shock:

bmwe30prosjekt033ug7.jpg

Begynner og bli ganske ribba nå, skal ikke ta av mer nå tenkte jeg- skal jo ikke lakkes inne i kupeen!

bmwe30prosjekt035vl3.jpg

bmwe30prosjekt036if4.jpg

Når jeg nå får de siste delene til under bilen, så frakter jeg den til et karrosseri firma, som skal hjelpe meg med og tilpasse skjermene.

Jeg har og bestilt ny frontplate, for den gamle var nok litt for skadet til at jeg kunne fikse den.

Etter dette blir den levert til lakkerer som gjør det, og så er det hjem igjen for montering sånn at den er klar som kosebil i vår/sommer forhåpentligsvis.

Hvis noen vet om noen som har komplett servo tilsalgs, gi beskjed!! :wink:

Skrevet

Detta ut til å vere ett bra prosjekt :)

Kjenner til det problemet med uorginale sjermer, var det på min før å, er ikke spesielt bra passform på de, så jeg kjøpte meg 2 orginale fra koed.

Men du får sikkert lakereren av bilen til å rette på dette, om du ikke gjør det selv da.

Lykke til :)

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...