ehrnst Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 helvete...... jeg vil få sånne skilter når e30'en skal på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Tenkte nå litt på skriften... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maestro Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Når i all verden skjedde dette? Er det ikke mulig å få skiltene med kantete bokstaver lenger? var jo på biltilsynet for noen uker siden og da delte de jo ut i hytt og pine.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maestro Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Blir jeg nødt til å bytte skilter en dag kjøper jeg heller prøveskilter enn å motere på det drittet der. Den siste tiden har jeg lurt på hvorfor det er så mange polakker som er her på ferdie/jobbopphold hva faen vet jeg - men det er jo faktisk norskregistrerte biler i østblokk forkledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Fonten ser ikke ut i måneskinn nei. See you in hell, EU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Uff! Ikke pent i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Snakka med biltilsynet i dag om skilter til en bil jeg skal registrere, og heldigvis får jeg gamle skilter til den, Som disse: Men så er bilen fra -71 også da... menmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducky Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Likte 2002 skiltene best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Kan ikke akkurat si jeg har de helt store problemene med disse skilta. Ser litt polakk ut første gangen men så er en vant med det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Har hørt man kan få velge mellom de gamle skilta med sort kant og disse nye nå i starten.. Stemmer dette? Grøss og gru at jeg ikke skal regge 745`en før om 2-3 år når disse nye skilta virkelig er igangsatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Vanesak...kompis har byttet både på privatbilen sin og på firmabilen (grønne) Var vel ingen her som likte 2002 fonten da den kom heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 De ser jo litt internasjonale ut da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Har hørt man kan få velge mellom de gamle skilta med sort kant og disse nye nå i starten..Stemmer dette? Var på biltilsynet for ett par dager siden og spurte om det var mulig å få forrige type bilskilt (siden jeg vil facelifte fra 98 til 02) men dette gikk ikke,kun de nye som gjaldt fikk jeg høre!Jævelig surt syntes nå jeg.Det ser for po(la)kker ikke ut i måneskinn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 huff ja.. sett noen biler i det siste med det på.. på grønne skilt forsvant fonten litt men flagget var jo der fortsatt.. de hvite er jo bare grusomme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 ser ut som jeg er en av de få, som syntes dette ser greit ut. Stussa litt når jeg så den første bilen med disse skiltene. Trodde det var en utlenning, men i løpet av et par mnd. blir vi nok vant til det. Jeg tror jeg tviholder på mine (fra 2003), det skal vist være vanskelig å skille tall fra hverandre i bomringer og foto bokser. Bare synd de ikke har tatt feil enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå