Tommy Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Trykket meg litt frem og tilbake på den sia du henviste til Tommy, men finner ingen ordentlige skall. Er jo bare to-tre skall der, og ikke av noen "vanlige" biler.. Må det kjøpes ett annet sted det da eller? Det stemmer nok det, for Kyosho har hatt leveringsproblemer med Mini-Z, pga stor etterspørsel.
mAZE Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Ok, så da kommer det inn fler etterhvert sikkert da?
Tommy Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Jepp, skulle komme en del, rett over nyåret, sa de på min lokale Kyosho forhandler.
bmwrasaren Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Nå fikk jeg lyst på Mini-Z igjen etter å ha sitt de drifting filmene!!! Noen som vet hvordan de får det til? Spesielle dekk og underlag? Mini-Z med 4WD, er tingen hvis du skal drifte, t.o.m barnehageunger klarer det med 4WD Ok! Det visste jeg ikke, at Mini-Z har 4WD. Hmmm...ut å handle?
StigJ Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Da var jeg bitt av den såkalte Mini-Z basillen. Har en stund hatt en tanke på å få meg en slik. Så på søndag fikk jeg en i bursdagspresang. Så etter et par batteribytter med kjøring i stua er jeg klar til å prøve meg sammen med Tommy og mange andre på grombanen i dag. Jeg fikk et Readyset MR02 med Fellali 360GTC og SELVSAGT et kaross av den meget gromme M3 GTR. Gleder meg som en unge nå.
JoeNasty Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Grattis med dagen og fet gave! Til alle Mini-Z fans i oslo og omegn,Small size har nå 50% på alle deler til mini-z!Jeg skal ned og pimpe 4wd min vet jeg
E46Hazey Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 noe sted i Oslo man kan kjøre med disse skapningene?
JoeNasty Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Badet raceway er det noe som heter,husker ikke navnet på hvor det ligger,de har en nettside.Der får man 20% hvis man er medlem der som koster 200 kr i året,ergo lett å spare inn.Der kjøres løp i "alle" klasser.Gutta som jobber der har sinnsykt peil!!Det er også mini-z offroad og båtbane der!!De kjører også bilbane der,det er NM-runder og sånn.Skikkelig bra miljø der,bare utrolig lenge siden jeg har vært der... EDIT: www.bilbane.no er addr dems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå