Gå til innhold

Norges største BMW-forum!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det bare meg eller er aktiviteten på bimmers helt ENORM om dagen! Jeg pleier å være inne her hver dag for å sjekke nye innlegg, men i går rakk jeg dessverre ikke det. Da jeg kom inn i dag var det 350 tråder med nye innlegg i løpet av en 48 timers periode!

Helt sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er aktiviteten på bimmers helt ENORM om dagen! Jeg pleier å være inne her hver dag for å sjekke nye innlegg, men i går rakk jeg dessverre ikke det. Da jeg kom inn i dag var det 350 tråder med nye innlegg i løpet av en 48 timers periode!

Helt sykt!

Jeg tror vi nå har et snitt på ca. 250 innlegg i døgnet... og i "primetime" mellom klokken 21 og 22 er vi jevnt over 80 stk. pålogget samtidig. For et år siden var vi ca. 30 stk. pålogget samtidig når det var som mest trafikk. Jeg tipper at vi om et par måneder er over 100 stk. pålogget samtidig i "primetime"... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi nå har et snitt på ca. 250 innlegg i døgnet...

250 innlegg i døgnet er snittet helt fra dag 1, så det tallet er mye lavere enn det reelle tallet nå for tiden.

Innlegget med ID 341.000 er f.eks. lagt inn kl. 09:56 i går: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=341000#341000

Mens innlegget med ID 341.865 ble lagt inn kl. 09:56 i dag: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=341865#341865

Dvs. 865 innlegg fra i går kl. 09:56 til i dag kl. 09:56, som igjen vil si 865 innlegg på 24 timer, eller 0.6 innlegg i minuttet hele døgnet, om du vil.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg er ikke missunelig på den jobben nei :shock:

Det er jo ganske interessant... og i tillegg er det artig at folk åpenbart liker det vi gjør... sånn stort sett iallefall... :lol:... Klart at det er morsomt at bimmers bare blir større og større... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eit lite spm, ser på den der antall medlemmer sånn av og til, og ser det øker ganske kraftigt! Nokon som har oversikt over kor mange nye medlemmer det blir på 24 timer? Ei uke? Ein mnd?

EDIT: 9. November Klokka 1945 er det 5001 medlem. Lure på kor mange det blir i morra? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...