Fredrik Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Eit lite spm, ser på den der antall medlemmer sånn av og til, og ser det øker ganske kraftigt! Nokon som har oversikt over kor mange nye medlemmer det blir på 24 timer? Ei uke? Ein mnd?EDIT: 9. November Klokka 1945 er det 5001 medlem. Lure på kor mange det blir i morra? Det kan du se selv ved å f.eks velge synkende sortering sammen med "Ble medlem" sortering... bare i dag er vi ni flere enn i går (et av de nye medlemmene tror jeg imidlertid at vi sletter som et spammedlem)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Ææææ, gløym det! Gjorde det no. Og såg at sia 09 Okt 2006 til 09 Nov 2006 har det vorte 310 nye medlemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Jeg er medlem nr 25 Men ser att mange som registrerte seg i starten ikke har skrevet ett eneste innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Gratulerer! Var egentlig litt overaskende, men desto mer imponerende! Synes det er på tide at forumet får en logo, for å få promotert det litt utad. Ja ja ja Mange flinke folk her inne som kan lage utkast til logo? Mange som er over middels på Photoshop f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Vil bare føye meg inn blandt gratulantene. Utrolig bra nettsted dere har laget! Brukte mye e34.de og bmwsyndikat.de før, men er kun på bimmers nå. God stemning og utrolig mange dyktige folk her! Ellers så var det noen før her på tråden som synes det var "feil" å diskutere Audier etc. Er vel greit det, morsomt å høre hva andre driver med, alltid noe å lære fra andre miljøer også. Hadde vært OK å hatt banetreff med VW-Audiklubben feks, kunne sikkert utvekslet en del erfaringer og blitt kjent med nye likesinnede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Må slenge meg på å virkelig gratulere Bimmers.no og ikke minst Gunnar med et strålende og vellykket forum. Takk! -Hyggelige folk, stort sett, og mye gode svar å få, det er bra!! -Ikke rart dette til slutt ble norges største, da jeg personlig syns det virker litt for rotete på bmwccn sitt fora. Men er vel en tilvendingssak det også, som alt annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ludde_ Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 spektakulært.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Syns bimmers er et kjempebra forum på alle måter! Er alltid spennende å gå inn på bimmers og sjekke ut diskusjonsforumet Dere i admin gjør en kjempejobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Bimmers er bare helt sjef. lagte bruker med en gang jeg fikk min første bimmer. som ikke er så veldig lenge siden da men har jo skrift vanvittig mange innlegg føler nå jeg allerde stå på admin*s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå