Madde Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Haha! skjønner ikke åssen jeg kom inn på denne tråden.. men alltid morsomt å lese andres uhyre sterke meninger om biler Når man har nesten 30 års erfaring med diverse interessante biler og er litt over normalt bilinteressert er det nesten umulig ikke å ha sterke meninger om biler. Jeg var forøvrig en av de aller første som kjørte Audi TT på norsk jord. Personlig vil jeg heller lese/lytte til en biljournalist eller bilinteressert som har klare og tydelige meninger enn det motsatte. Jeg legger iallefall ikke to fingre i mellom når det gjelder hva jeg mener, men jeg har ikke alltid rett i mine meninger. Derfor er et forum som dette helt genialt... iallfall når vi har skikkelige meningsutvekslinger og ikke bare tullball... Det er jo sant.. men noen av de meningene som kommer frem her er jo uten substans og mer eller mindre subjektive meninger tatt ut fra tillærte synspunkter (for eks: at alle andre bilmerker er dritt).. og det er det jeg syns er morsom lesning Btw mener jeg selv at bil handler mye om følelser og identitet, og selvfølgelig kvalitet. Men preferanser som forhjulstrekk og bakhjulstrekk er personlige. Min far for eks. foretrekker forhjulstrekk siden vi bor i et vinterland. Andre foretrekker bakhjulstrekk... Det å si at alt med forhjulstrekk er dritt blir litt for subjektivt for min del da Dette er bare eksempler, og jeg skjønner meget godt hva du mener! selv syns jeg forumet her er helt genialt og det har hjulpet meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå