Rogern Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Det var heldigvis bare en drivknute Da den var klar for en prøvetur. Fronten er av fordi el-vifta tok i radiatoren pga at intercoolern trykkte den inn. Skimsa bare radiatoren litt næremere motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Da har jeg vært på nok en prøvetur. Denne gangen gikk det litt bedre, drivakslene holdt værtfall. Merker at den får ladetrykk nå, men blir ikke akkurat redd av effekten. Største problemet nå er at jeg ikke har justerbare tårnlager så camberen er helt på trynet, spissingen også. Men det er vertfall morsomt å endelig få prøvd den litt Ble ett bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 kult! så deg i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Ser bra ut ta her ja Roger..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Har fortsatt en felg igjen å montere. Under polering. Bruker autosol og borrmaskin med en poleringsak på. Ferdig Montering av coilovers og k-sport tårnlager. Og vips så passer ikke felgene lenger Trenger vertfall 10mm spacer. Universale k-sport lager som hadde annen boltsirkel enn e30 selfølgelig.. Men de er laget i alu så gikk greit å borre nye hull. Skjemmes av bremsene, men det ligger e36m3 bremser på hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Coilovers har en tendens til nettopp dette jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Coilovers har en tendens til nettopp dette jah Ja, har Et 37 i innpress på felgene foran og de sto ca 5 mm fra fjærbenet med e36 dempere. Leser her på forumet at du må shimse bremseskiven en del for å få på e36m3 skiver med e36 (ikke m3) spindel. Så kansje jeg slår 2 fluer i en smekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 våken enda du og ja tjukken? Kom å "hjelpe til" hjem til meg i morgen, så kan vi snike oss unna å planlegge garasje istedet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 hei...kor d går med proskjekte dett?? nåh har jeg fåd min opp å gå ...blei meget bra med datasprut for å sei d sån var rimeli godt drag på 0.7-0.8bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 hei...kor d går med proskjekte dett??nåh har jeg fåd min opp å gå ...blei meget bra med datasprut for å sei d sån var rimeli godt drag på 0.7-0.8bar Skrur litt av og til. Holder på å bytte ut den hydrauliske bremsekraftforsterkeren til original vakum. Når jeg gjorde det passet ikke slangene til servopumpa så nå har jeg byggd om en m40 pumpe til å passe på m30 braketten. Tror ikke det blir noe mer kjøring på meg i år, skal plukke av innsug å sveise på ett alu-bend så spjeldet blir stående riktig vei+ legge nye rør. Gøy å høre at din fungerer da! satser på mye kjøring neste sommer Hvordan har du gjort det med servoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Jeg har ikke lest igjennom hele tråden din, ENDA Har planer om å gjøre det, men ikke akkurat nå.. Hva slags motor kjører du ? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Nettop blitt kjørbar, men har en masse småproblemer som tar tid. Kjører med m102 motor (745i) med original effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Kom tilfeldigvis over at m102 ladder 0.7 bar originalt, ikke 0.4 som jeg trodde. Jeg kjøpte jo wastgate med 0.4 grunntrykk å kjører på det.. 0.3 bar utgjør nok en del, ikke rart jeg synes den går som da jeg hadde m30b32 sugis i... Burde jeg da bytte fjær i wastegaten til 0.7bar eller bare koble opp greddy b-spec booster'en jeg har liggende? Tenkte egentlig å ha original effekt på den ene innstillingen og det turboen/grenrøret tillater på den andre innstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Hvilken forstilling er det du har ? miksa litt fra e36 m3 og e36 vanlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 aha...... næi æ bruka org e30 pompa på min...brukte litt diverse festa fra en anna motor å sån..fikk den te å passe tilslutt... måtte jokse masse..ska se om æ finn et bilde utta den så...likte greit å ha en justeringsventil du skan stille trøkke på skjøl..e jo enklar å stille opp då....dreg ganske bra på 0.7 før å sei d sån...sykt lett å spin piruetta me starta på 2 gire å bære børna å børna utta fan me 245 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå