Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe, var det "lakstrapp" du var ute etter....jeg tolket det som bakrutesenker. Kjøp hobbyplank å spiker

:D

yes, laksetrapp...

hehe, har forstått at det ikke er så veldig populært, men jeg syns det er skam så rått

Skrevet
Hehe, var det "lakstrapp" du var ute etter....jeg tolket det som bakrutesenker. Kjøp hobbyplank å spiker

:D

yes, laksetrapp...

hehe, har forstått at det ikke er så veldig populært, men jeg syns det er skam så rått

Synes faktisk det kan være ganske kult jeg også så lenge resten av bilen er gjennomført i samme tidsriktige stil.....kult :)

Skrevet

Vet ikke helt om dette passer på en E30..

Hadde engang en Granada med sjalusi og spoiler i samme stilen.

Det var ikke så ille igrunn.

Men for min dels syns jeg det er Ford sjalusier hører hjemme på.

Skrevet

En laksetrapp tror jeg er det siste jeg hadde montert på en E30... eller på en annen bil for den sak skyld... no offence... :roll: ... Jeg ville faktisk heller hatt 15 terninger og 12 Wünderbumser dinglende under speilet... :lol:

Skrevet

Prøvde å google saken litt, men fant ikke noe. Hva er engelske benevnelsen for sjalusi? Ihvertfall om du finner bilder av e30 med sjalusi eller får montert det selv for all del legg ut bilder mann! hehe :lol:

litt off topic, men må bare sitere noen forumtråder jeg fant under søket. Bmw er visst det ungdomskoleelever forbinder mest med råning og roten til alt vondt.

Vell, det finnes mange forskjellige typer rånere nå da.

Det er de som kjører rundt i noen gamle skraphauger som de har "stylet", dvs limt på noe plastikk og lagt til på et kloakkrør av en eksos. Også står de i byen med fult av fjortisser osv... På skolen vår i friminuttene så kommer det f.eks en fyr i en gammel E30, også står han der og kliner med en i 9.klasse (han selv er 23 år gammel) det ser jo veldig lurt ut.

Men det er ikke bare rånerene som er dumme, jentene er like mye med på det de, de vet da hva rånerene vil ha, sex...

hater rånere, ei i klassen min (8.kl) drikker, røyker og er med alle dei "kule" rånerene, jeg synest synd på dei!
Tror mange her ikke helt har skjønt tegninga, rånere flest er veldig selvironisk. De VET at folk flest mest sannsynlig vil le av bilene. Dette gjelder iallefall de rånerne med gamle biler. De rånerne som er ekkel, er de pappaguttene som flyr rundt i dyre BMW og lingnede med full styling. Det er som er teit med de er de tror de er kule fordi de har dyr styla bil. Det er pappa-rånerne som er de virkelige harrytassene...
Det som er et større problem, er pakkisrånerne, som kjører rundt i BMW-er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...