Ca///e Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Grattis med månedens bil! Dette var dritlekkert. *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Grattis med mnds bil! Denne var veldig pen med riktig utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Gratulerer med månedens bil! Endelig et dieselmonster som månedens bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Gratulerer!! Endelig en E39 her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Gratulerer med månedens bil! 275/30-19 felger/dekk... er vel ikke godkjent... eller ?... ... ellers absolut en fin bil. Jeg er imidlertid litt lei av akkurat Titansilber... kjedelig farge uansett bil. Eneste bilen den fargen paser virkelig godt på er SLR McLaren.. Sølv er en praktisk - men da naturligvis ikke så altfor spennende - farge. Og SLR'en er finere i sort enn i sølv, mener nå jeg. "Sølvpilen" bør være sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Jepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Flott bil, med riktig motor, og riktig utstyr. E39 er mye bil for pengene, men denne bilen med den motoren, syns jeg faktisk ligger kunstig høyt i pris, man får faktisk en E60 530Da for 100-150.000.- mer... (E39 2002 mod 530Da, koster rundt 350.000.-, mens E60 530Da koster ca 500.000.-) Jeg forstår at dette er den E39 med den mest riktige motoren, og derved blir høyt priset, men det er den forrige modellen liksom, og forskjellen på E39 og E60 er stor... Jeg vurderte faktisk "denne" selv (E39 530Da), men legger heller 150.000.- til i det og får da en E60.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Gratulerer!! Fin bil med riktig utstyr også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Ok bil, ikke halvparten så pen som min, men det behøver jo ikke si så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Ok bil, ikke halvparten så pen som min, men det behøver jo ikke si så mye. Nei for all del ikke vær så beskjeden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Ok bil, ikke halvparten så pen som min, men det behøver jo ikke si så mye. Nei for all del ikke vær så beskjeden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maestro Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 275/30-19 felger/dekk... er vel ikke godkjent... eller ?... ... ellers absolut en fin bil. Jeg er imidlertid litt lei av akkurat Titansilber... Ruller med det jeg, godkjent som bare det. Regner du på det er man godt innenfor grensa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander A Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 En virkelig pen bil Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Gratulerer med en av Norges peneste(?) E39! Denne var sykt strøken og falt i min smak til de grader. Dessuten har jeg aldri sett det rattet i en E39 før, pent! Ville kanskje senket ørlite granne til? Og sett på M-sidelister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Grattis med månedens bil.. Skikkelig lekker den der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå