[space] Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Nydelig og godt utstyrt bil! Gjør som doktoren foreskriver og kjøp m-listene til dørene! La ikke merke til det i første øyekast, men det gjør faktisk litt forskjell. De felgene er perfekte til e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Har ikkje tenkt så mykje på å bytte ut dørlistene før. Men etter å ha sett litt på bilder av M5 no, så er eg enig i at det blir litt forskjell... Så da blir det kanskje til at eg kjøper noko ala desse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Gleder meg til å se ferdig resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 Trenger flere bidrag til månedens bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eniwaste Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Faen for ein fin bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Pen bil. Gleder meg bare enda mer til jeg får min nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Trenger flere bidrag til månedens bil.. Ingen månedens bil for desember? Har du ikke fått inn noen kandidater. Si fra om bilen min er verdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 Jo, har en klar, men jeg har rett og slett ikke hatt sjanse til å få lagt den inn enda. Det er travelt å skru bil.. Tar forøvrig i mot flere bidrag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Kjempe fin E39! Synd det er rakler, men ellers meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Kjempe fin E39! Synd det er rakler, men ellers meget bra Rakler?? Kaller du E39 rakler?? hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Kjempe fin E39! Synd det er rakler, men ellers meget bra Rakler?? Kaller du E39 rakler?? hmm.. Dieselmotoren, ikke bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Kjempe fin E39! Synd det er rakler, men ellers meget bra Rakler?? Kaller du E39 rakler?? hmm.. Dieselmotoren, ikke bilen skjønner den kjenner ikke jeg noe til, men trodde den hadde ett godt rykte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Kjempe fin E39! Synd det er rakler, men ellers meget bra Rakler?? Kaller du E39 rakler?? hmm.. Dieselmotoren, ikke bilen skjønner den kjenner ikke jeg noe til, men trodde den hadde ett godt rykte? BMW's dieselmotorer har godt rykte på seg. Ihvertfall med tanke på dieselmotorgange, men de er ingen bensinmotor forde, så rakler gjør de, som alle andre dieselmotorer. Jeg er nok en av de som ikke liker dieselmotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Kjempe fin E39! Synd det er rakler, men ellers meget bra Rakler?? Kaller du E39 rakler?? hmm.. Dieselmotoren, ikke bilen skjønner den kjenner ikke jeg noe til, men trodde den hadde ett godt rykte? BMW's dieselmotorer har godt rykte på seg. Ihvertfall med tanke på dieselmotorgange, men de er ingen bensinmotor forde, så rakler gjør de, som alle andre dieselmotorer. Jeg er nok en av de som ikke liker dieselmotor den går sikkert bedre enn begge 318 dine tilsammen! og det er mye finere lyd i en disel 6-er enn i en 318! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Kjempe fin E39! Synd det er rakler, men ellers meget bra Rakler?? Kaller du E39 rakler?? hmm.. Dieselmotoren, ikke bilen skjønner den kjenner ikke jeg noe til, men trodde den hadde ett godt rykte? BMW's dieselmotorer har godt rykte på seg. Ihvertfall med tanke på dieselmotorgange, men de er ingen bensinmotor forde, så rakler gjør de, som alle andre dieselmotorer. Jeg er nok en av de som ikke liker dieselmotor den går sikkert bedre enn begge 318 dine tilsammen! og det er mye finere lyd i en disel 6-er enn i en 318! Hva har denne bilens motor med mine biler å gjøre? Ja, denne E39'en går nok bedre enn min gamle 318i, men det behøver ikke bety at JEG liker motoren. Dersom du synes det er finere lyd i en dieselsekser kontra en M10 bør du høre etter en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå