Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde øya skulle ramle ut i sta.

Var i Fredrikstad sentrum for å spise lunsj, og utenfor cafeen sto det jaggu en svart CLS55 AMG! =P~=P~

I tillegg var den faktisk fredrikstadregistrert!

Lik denne, som faktisk ligger på finn til 1.85mill, men ved standard AMG felgene (5 eikede):

8629566_308037_2_1_2758l.jpg

I mine øyne får du ikke noen stiligere store luxusbiler enn denne...

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

CLS er en av mine favoritter i den klassen. Mercedes har kommet seg veldig siste årene med mange spennende og feite modeller. Nye SL,CL,S klasse, ML'n, GL og CLS.. Liker dem alle!:)

Skrevet

En fin bil og jeg mener at Mercedes-Benz igjen setter standarden når det gjelder design... ikke noen Banglemann der i gården... 8)

Skrevet
En fin bil og jeg mener at Mercedes-Benz igjen setter standarden når det gjelder design... ikke noen Banglemann der i gården... 8)

De setter jo nesten alltid standarden på størst mulig motor også.

Gamle R129 SL fikk man i 7.3liter med 525hk og 750nm..Gamle w124 fikka man jo med 6liters V8er med 381hk og dagens AMG utgaver som har over 1000nm og godt over 600hester. De imponerer ganske :)

Skrevet

[space]: Helt enig med deg at denne er råå! Vi bor i samme by og denne bilen har jeg sett MANGE GANGER, og jeg blir like glad hver gang :D Første gangen var i våres, så er jo mulig at bilen er ny av året, for eieren sin del.

Btw, denne bilen og den røde Ferrarien ute fra Engelsviken (hvis det sier deg noe) dragga på innfartsåra en gang ;) Rått parti til fordel Ferrari, men allikevel et syn utenom det vanlige :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...