Jonass Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Ikke han som eier cls`en nå nei..men han som kjører bentley kjenner jeg jo godt..biler i hans eie jeg har kjørt en god del på er s600, sl55amg, cl500, cl600, MLetellerannet,cayenne turbo. er jo moro da.. Han hadde faktisk en m6 i en måned men han likte ikke bilen. ikke spør meg hvorfor. den fikk jeg selfølgelig ikke prøve, var flyttet hjem da :/ aaarg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 [space]: Helt enig med deg at denne er råå! Vi bor i samme by og denne bilen har jeg sett MANGE GANGER, og jeg blir like glad hver gang Første gangen var i våres, så er jo mulig at bilen er ny av året, for eieren sin del.Btw, denne bilen og den røde Ferrarien ute fra Engelsviken (hvis det sier deg noe) dragga på innfartsåra en gang Rått parti til fordel Ferrari, men allikevel et syn utenom det vanlige Om den Ferrarien du snakker om er en F430 er det nok svigers. (Eller x-svigers...) Han holder til på Saltnes. Den er rød! Enkelt og greit! neida, men jeg vet faktisk ikke om det er 360 Modena eller F430 Har bare sett den på innfartsåra (hovedvei inn mot sentrum) og når den suser forbi Huseby og Hankø Golfklubb, og da har jeg desverre ikke rukket å legge merke til detaljene som skiller disse modellene Men det er uten tvil en av de råeste som "Plankebyen" har og by på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Morsomt å se det bildet igjen... der har jeg faktisk bodd mener jeg å huske... mercedes er litt gubbete biler, men de er fremdeles veldig tøffe... Jeg venter i spenning på noen skikkelig sportslige AMG modeller som virkelig kan ta opp kampen med BMW og Mercedes. at de begynner med store NA motorer igjen lover godt. En bil som virkelig kunne tatt opp kampen med M3 hadde vært moro. En liten lett Mercedes med en kraftig motor og MANUELL gearbox. Kanskje en slik SLK ? 6.1liters V8er på 454hk, 40% sperre, 0-100 på 4.3sek, Noen som sa RASK mercedes:)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Haha! Det der var rett og slett fort! For å snakke i topic så synes jeg at CLS er en vellykket bil! Fikk vondt i nakken første gang jeg så den på norsk vei. Og da var det en dame som kjørte Hehe. Perfekt konebil? Synes ellers at MB har design som det er lett å like med noen unntak seff. SLR, SL, CLS og nye ML f.eks synes jeg er tøffe. De trenger lite tilvenning fra min side. På den annen side: Er det litt kjedelig? Lite vågalt kanskje? De har jo ikke tatt store sjanser hva gjelder design de siste årene synes jeg. Det skal BMW ha! De tørr å satse på ny design, og i mine øyne er det tøff design de har kommet med i det siste. Må nok innrømme at E65 trengte facelift men da ble også denne tøff. Gubbete; ja, men tøff likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Haha! Det der var rett og slett fort! Og da var det en dame som kjørte Hehe. Perfekt konebil? ikkje alle kvinnfolk syns det første gang morra mi såg bilen, meinte ho det såg ut som ei flat padde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 padde og padde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 i svarte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 ":36iyxv7a]i svarte!!! Fet farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Den Rides-CLS´en var rimelig fet... denne modellen kan uten tvil se skikkelig sint ut med litt fine felger og riktig farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Herregud så feite Mercedeser. En BMW i samme kaliber som dette skal man lete lenge etter gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Kan jo poste linken til flere biler fra samme showet her. http://iiilgsrlll.com/Gallery/vip_autofashion_06 MANGE fete biler, ikke bare bmw og mercedes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 ":14efba5e]i svarte!!! Dette er noe jeg missliker sterkt! Bilen ser rett og slett uferdig ut med matt farge. Denne typen lakkering som er så sinnsykt på mote for tiden er rett og slett vemmelig og jeg hater det!!!! Der fikk jeg tømt litt sinnafølelser, det var godt! Ellers kan jeg gledelig innrømme at jeg ikke har sansen for Mercedes i utgangspunktet. Men innimellom er det noen stjerner som glitrer, helt klart. Og CLS'en er i aller høyeste grad den som i mine øyne glitrer mest. Denne bilen vekker "må ha"-følelsen i meg.... Akkurat på samme måte som Z4 Mcoupe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Den Rides-CLS´en var rimelig fet... denne modellen kan uten tvil se skikkelig sint ut med litt fine felger og riktig farge... Jepp! Litt senking og litt mindre gummi gjør susen. Denne Brabusen oser det mafia av: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå