Gå til innhold

CLS55 AMG

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke han som eier cls`en nå nei..men han som kjører bentley kjenner jeg jo godt..biler i hans eie jeg har kjørt en god del på er s600, sl55amg, cl500, cl600, MLetellerannet,cayenne turbo. er jo moro da..

Han hadde faktisk en m6 i en måned men han likte ikke bilen. ikke spør meg hvorfor. den fikk jeg selfølgelig ikke prøve, var flyttet hjem da :/ aaarg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[space]: Helt enig med deg at denne er råå! Vi bor i samme by og denne bilen har jeg sett MANGE GANGER, og jeg blir like glad hver gang :D Første gangen var i våres, så er jo mulig at bilen er ny av året, for eieren sin del.

Btw, denne bilen og den røde Ferrarien ute fra Engelsviken (hvis det sier deg noe) dragga på innfartsåra en gang ;) Rått parti til fordel Ferrari, men allikevel et syn utenom det vanlige :D

Om den Ferrarien du snakker om er en F430 er det nok svigers. (Eller x-svigers...) Han holder til på Saltnes.

Den er rød! Enkelt og greit! 8) neida, men jeg vet faktisk ikke om det er 360 Modena eller F430 :oops:

Har bare sett den på innfartsåra (hovedvei inn mot sentrum) og når den suser forbi Huseby og Hankø Golfklubb, og da har jeg desverre ikke rukket å legge merke til detaljene som skiller disse modellene ;)

Men det er uten tvil en av de råeste som "Plankebyen" har og by på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å se det bildet igjen... der har jeg faktisk bodd mener jeg å huske...

MercedesS-klasse6.jpg

mercedes er litt gubbete biler, men de er fremdeles veldig tøffe... Jeg venter i spenning på noen skikkelig sportslige AMG modeller som virkelig kan ta opp kampen med BMW og Mercedes. at de begynner med store NA motorer igjen lover godt.

En bil som virkelig kunne tatt opp kampen med M3 hadde vært moro. En liten lett Mercedes med en kraftig motor og MANUELL gearbox.

Kanskje en slik SLK :)?

6.1liters V8er på 454hk, 40% sperre, 0-100 på 4.3sek,

brabusslk05.jpg

Noen som sa RASK mercedes:)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det der var rett og slett fort!

For å snakke i topic så synes jeg at CLS er en vellykket bil! Fikk vondt i nakken første gang jeg så den på norsk vei. Og da var det en dame som kjørte :) Hehe. Perfekt konebil?

Synes ellers at MB har design som det er lett å like med noen unntak seff. SLR, SL, CLS og nye ML f.eks synes jeg er tøffe. De trenger lite tilvenning fra min side. På den annen side: Er det litt kjedelig? Lite vågalt kanskje? De har jo ikke tatt store sjanser hva gjelder design de siste årene synes jeg. Det skal BMW ha! De tørr å satse på ny design, og i mine øyne er det tøff design de har kommet med i det siste. Må nok innrømme at E65 trengte facelift men da ble også denne tøff. Gubbete; ja, men tøff likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
":14efba5e]IMG_1775.jpg

i svarte!!! :shock:

Dette er noe jeg missliker sterkt!

Bilen ser rett og slett uferdig ut med matt farge.

Denne typen lakkering som er så sinnsykt på mote for tiden er rett og slett vemmelig og jeg hater det!!!!

:D

Der fikk jeg tømt litt sinnafølelser, det var godt!

Ellers kan jeg gledelig innrømme at jeg ikke har sansen for Mercedes i utgangspunktet.

Men innimellom er det noen stjerner som glitrer, helt klart.

Og CLS'en er i aller høyeste grad den som i mine øyne glitrer mest.

Denne bilen vekker "må ha"-følelsen i meg....

Akkurat på samme måte som Z4 Mcoupe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...