Toro Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Eier mener at dette er M3 speil med blink, men jeg kan ikke huske at jeg har sett disse på noen BMW før. Så er det M3, eller ikke??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 definitivt ikke M3 speil. Noen form for M3 "look" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Dette kan jeg med sikkerhet si er E39 M5 speil (evt. M5 look), da jeg har disse på min bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Ett dårlig forsøk på å se ut som E46 M3 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 syns ikke det lignet så velig mye på e39 m5 speilene heller jeg da men.. er nok bare en replica som er egenutviklet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Ganske syke hjul på den MBen. Snakka med han for en stund siden da han var innom jobben. 20" med 295 bakhjul hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Holder med R Andersen her. Det er nok E46 M3 replika-speil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Er nok en form for M replika speil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Kan den merca bli mere harry?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Kan den merca bli mere harry?! Synes nå de virket forseggjorte begge bilene. Tøfft med leppe på den øverste. Tar man av dekalene på den nederste og setter på litt mindre hjul blir den nok kjempefin, men skal være enig i at den skiller seg ut negativt sånn den står nå. Regner med det er en demo-bil siden den er full av reklame? De 500-skjermene gjør kjempemye på utseendet iallefall . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Da jeg så den var den uten all den dekoren. Synes den var ganske så tøff. Ble litt i det meste laget med dekoren der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå