Tommy Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Lager en liten "prosjekt" tråd, om min M3GT i "vinterdvale" Det vil komme noen oppgraderinger i løpet av vinteren, men vi begynner med en skikkelig rengjøring. Først ble alle plastlistene på bilen tatt av, for å komme til å vaske under. Bilen ble jekket opp på en side om gangen, for å få avfettet og spylt under bilen, og hjulhusene. Hjulhus bak, etter avfetting, og vask. (Bilen har aldei hatt noen form for etterbehandling med rustbeskyttelse) Det samler seg en del graps under plastlistene. Felgene fikk en grundig vask, og nye senterkopper var handlet inn. Inteligent lader til vedlikeholdslading av batteriet, er kjøpt inn Da var bil felger og lister ferdig vasket og tørket, så nå kan "kose" jobbene begynne. Å til slutt i denne omgang, et bildet av det nye "vintervraket" VW Golf R-Line '07. Det kommer mere utover vinteren, ettersom deler og diverse dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 koselig å lese alltid spennende og se hvor nøye vi bmw-eiere faktisk er med bilene våres.. eller ihvertfall noen av oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Ingen tvil om at denne bilen er entusiast eid Ser jo helt strøken ut Pen vinterbil og R-line hva er det som er spesielt med den? Har nettopp kjøpt meg vinterbil selv, en golf 5 sportline og lurer litt på forskjellen Ser du ikke har krom som jeg har på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 Ingen tvil om at denne bilen er entusiast eid Ser jo helt strøken ut Pen vinterbil og R-line hva er det som er spesielt med den? Har nettopp kjøpt meg vinterbil selv, en golf 5 sportline og lurer litt på forskjellen Ser du ikke har krom som jeg har på min. R-Line, er kun laget i 150 eks. for det norske markede, å leveres kun i R32 Blåfarge, å har noen andre detaljer fra R32, som f.eks frontleppa, og bakfanger (uten pottene) Den blir også levert lakket ned, og med 18" sommerhjul, interiør i skinn/alcantara, xenon, klima, og 1,4 TSI motor, med turbo og kompressor, på 140hk (den er strupet ned i forhold til golf gt, pga. å spare avgifter) Jeg har byttet ut VW emblemet i chrom, med et i sort, og senket den 50mm med H&R fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Ingen tvil om at denne bilen er entusiast eid Ser jo helt strøken ut Pen vinterbil og R-line hva er det som er spesielt med den? Har nettopp kjøpt meg vinterbil selv, en golf 5 sportline og lurer litt på forskjellen Ser du ikke har krom som jeg har på min. R-Line, er kun laget i 150 eks. for det norske markede, å leveres kun i R32 Blåfarge, å har noen andre detaljer fra R32, som f.eks frontleppa, og bakfanger (uten pottene) Den blir også levert lakket ned, og med 18" sommerhjul, interiør i skinn/alcantara, xenon, klima, og 1,4 TSI motor, med turbo og kompressor, på 140hk (den er strupet ned i forhold til golf gt, pga. å spare avgifter) Jeg har byttet ut VW emblemet i chrom, med et i sort, og senket den 50mm med H&R fjærer. Okey Da lærte jeg no nytt idag også ser ut som du har en flott garasje å vinterlagre bilen i. regner med det blir noen turer ut i garasjen i vinter for å prøvesitte og drømme etter tørre sommerveier igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Her har vi en mann med for mye fritid Neida Tommy. Du har jo alltid passet godt på alle bilene dine du. Og det er jo gøy å dille slik med bilen når man har så grei plass hjemme. Vintervraket ditt er forøvrig meget pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Pent Tommy. Det eneste garasjen din mangler, er å være en dobbelgarasje! Flott vintervrak, selv om jeg ikke har sansen for det svarte emblemet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Flott vintervrak, selv om jeg ikke har sansen for det svarte emblemet! Det er bare Tommy i et nøtteskall. Ingenting å gjøre med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Ja, jeg har skjønt at han er totalt allergisk mot krom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Og folk ser rart på meg når jeg skrur av skiltene for å vaske under... Ser at jeg må begynne å ta av listene også. Flott å se at folk steller ordentlig med bilene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 Ja, jeg har skjønt at han er totalt allergisk mot krom.. Jepp, og jeg blir mobbet fordi det er chrom på GT'en, men dette er noe jeg har lært å leve med. Den skal holdes original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 Siden det ikke er plass til Golfen i garasjen, så har den fått et komplett Defa Warmup system, å R6'en er som vanlig lagret inne i gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Ikke for å ødelegge tråden din med off-topic Tommy, men hva er speccs'a på Yamaha R6? eller din da, hvis du eventuelt har gjort noe upgrades Nydelig bil, og korrekt behandling av et slikt fint eksemplar av M3 GT! Vinterkjerra var jo heller ikke så verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Sånn skal det gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Dette er herlig lesning, skikkelig entusiasme. Alt ser meget forseggjort ut, klargjøring av BMW'n, garasjen, plassen til "Rossi" R6'n og vintervraket . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå