Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en liten "prosjekt" tråd, om min M3GT i "vinterdvale"

Det vil komme noen oppgraderinger i løpet av vinteren, men vi begynner med en skikkelig rengjøring.

Først ble alle plastlistene på bilen tatt av, for å komme til å vaske under.

tn_Skrå%20forfra.JPG

Bilen ble jekket opp på en side om gangen, for å få avfettet og spylt under bilen, og hjulhusene.

tn_På%20jekk.JPG

Hjulhus bak, etter avfetting, og vask. (Bilen har aldei hatt noen form for etterbehandling med rustbeskyttelse)

tn_Hjulhus%20bak.JPG

Det samler seg en del graps under plastlistene.

tn_Uten%20sidelister.JPG

tn_Lister%20på%20benk.JPG

Felgene fikk en grundig vask, og nye senterkopper var handlet inn.

tn_Felger_1.JPG

Inteligent lader til vedlikeholdslading av batteriet, er kjøpt inn

tn_Lader.JPG

Da var bil felger og lister ferdig vasket og tørket, så nå kan "kose" jobbene begynne.

tn_Ferdig%20vasket.JPG

Å til slutt i denne omgang, et bildet av det nye "vintervraket" VW Golf R-Line '07.

tn_R-Line.JPG

Det kommer mere utover vinteren, ettersom deler og diverse dukker opp.

• Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ingen tvil om at denne bilen er entusiast eid :) Ser jo helt strøken ut :)

Pen vinterbil og :) R-line hva er det som er spesielt med den? Har nettopp kjøpt meg vinterbil selv, en golf 5 sportline og lurer litt på forskjellen :) Ser du ikke har krom som jeg har på min.

Skrevet

Pen vinterbil og :) R-line hva er det som er spesielt med den? Har nettopp kjøpt meg vinterbil selv, en golf 5 sportline og lurer litt på forskjellen :) Ser du ikke har krom som jeg har på min.

R-Line, er kun laget i 150 eks. for det norske markede, å leveres kun i R32 Blåfarge, å har noen andre detaljer fra R32, som f.eks frontleppa, og bakfanger (uten pottene) Den blir også levert lakket ned, og med 18" sommerhjul, interiør i skinn/alcantara, xenon, klima, og 1,4 TSI motor, med turbo og kompressor, på 140hk (den er strupet ned i forhold til golf gt, pga. å spare avgifter)

Jeg har byttet ut VW emblemet i chrom, med et i sort, og senket den 50mm med H&R fjærer.

Skrevet

R-Line, er kun laget i 150 eks. for det norske markede, å leveres kun i R32 Blåfarge, å har noen andre detaljer fra R32, som f.eks frontleppa, og bakfanger (uten pottene) Den blir også levert lakket ned, og med 18" sommerhjul, interiør i skinn/alcantara, xenon, klima, og 1,4 TSI motor, med turbo og kompressor, på 140hk (den er strupet ned i forhold til golf gt, pga. å spare avgifter)

Jeg har byttet ut VW emblemet i chrom, med et i sort, og senket den 50mm med H&R fjærer.

Okey :) Da lærte jeg no nytt idag også ;)

ser ut som du har en flott garasje å vinterlagre bilen i. regner med det blir noen turer ut i garasjen i vinter for å prøvesitte og drømme etter tørre sommerveier igjen? ;)

Skrevet

Her har vi en mann med for mye fritid :)

Neida Tommy. Du har jo alltid passet godt på alle bilene dine du.

Og det er jo gøy å dille slik med bilen når man har så grei plass hjemme.

Vintervraket ditt er forøvrig meget pent.

Skrevet

Pent Tommy. Det eneste garasjen din mangler, er å være en dobbelgarasje! :)

Flott vintervrak, selv om jeg ikke har sansen for det svarte emblemet! ;)

Skrevet
Flott vintervrak, selv om jeg ikke har sansen for det svarte emblemet! ;)

Det er bare Tommy i et nøtteskall. Ingenting å gjøre med det. :roll:

Skrevet

Og folk ser rart på meg når jeg skrur av skiltene for å vaske under...

Ser at jeg må begynne å ta av listene også. :P

Flott å se at folk steller ordentlig med bilene sine!

Skrevet
Ja, jeg har skjønt at han er totalt allergisk mot krom.. ;)

Jepp, og jeg blir mobbet fordi det er chrom på GT'en, men dette er noe jeg har lært å leve med. Den skal holdes original.

Skrevet

Siden det ikke er plass til Golfen i garasjen, så har den fått et komplett Defa Warmup system, å R6'en er som vanlig lagret inne i gangen.

tn_R6.JPG

Skrevet

Ikke for å ødelegge tråden din med off-topic Tommy, men hva er speccs'a på Yamaha R6? eller din da, hvis du eventuelt har gjort noe upgrades ;)

Nydelig bil, og korrekt behandling av et slikt fint eksemplar av M3 GT!

Vinterkjerra var jo heller ikke så verst :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...