oddis Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Sitter å gliser fra øre til øre her Bare å starte ei bilpleie sjappe nå Tommy... med fokus på understell! Fytti h.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 Da fikk jeg bilen ned av bukkene i dag (etter ca 3mnd). Å det var noen som etterlyste et bilde av motorrom, så jeg knipset et mens jeg var i garasjen. (ps dette er før jeg har vasket motoren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 javell ja.. og etter da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 javell ja.. og etter da ? Det kommer nok om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Imponerende arbeid! Inspirerende dette her! får lyst til å gjøre det samme selv! kanskje ikke like nøye som deg men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Tommy! Hvis du ligger der i garasjen og skrur en kveld og hører en lyd og du antar det er naboen som har bestilt taxi, så stemmer ikke det! Det er bare meg som har solgt ACS3-eren og låner en Mercedes 220cdi til E61-en er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Du skulle fått en medalje for renhold og entusiasme for bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Tror du trenger litt gummi/vinyl fornyer på venstre side av boksen hvor ledningsnettet går igjennom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 Tror du trenger litt gummi/vinyl fornyer på venstre side av boksen hvor ledningsnettet går igjennom.. Dette er bilde "FØR" vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Tror du trenger litt gummi/vinyl fornyer på venstre side av boksen hvor ledningsnettet går igjennom.. Dette er bilde "FØR" vask hehe..er bare mobbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Bilen din er rå! Synes ikke synd på de som kanskje en gang tar over denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Sinnsyk fet bmw nokk en gang Lurer bare på en ting. Med det samme du er under bilen, hadde det ikke vært lurt å tectylbehandle eller galvanisere (eller hva det heter)bilen under? Driver å lærer om slikt på skolen nå for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Sinnsyk fet bmw nokk en gang Lurer bare på en ting. Med det samme du er under bilen, hadde det ikke vært lurt å tectylbehandle eller galvanisere (eller hva det heter)bilen under? Driver å lærer om slikt på skolen nå for tiden Karroseriet er galvanisert, og techtyl (eller annen rustbehandlin) er helt unødvendig, så lenge bilen ikke skal brukes på vinterstid. Å hvis den skulle hatt techtylbehandling, så hadde alle timene mine med lakkering vert helt bortkastet. Du kan jo vise bildene til læreren din, å høre hva han synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Da var sikkerhetsutstyret på plass, og jeg er klar for noen "Track days" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Sinnsyk fet bmw nokk en gang Lurer bare på en ting. Med det samme du er under bilen, hadde det ikke vært lurt å tectylbehandle eller galvanisere (eller hva det heter)bilen under? Driver å lærer om slikt på skolen nå for tiden Karroseriet er galvanisert, og techtyl (eller annen rustbehandlin) er helt unødvendig, så lenge bilen ikke skal brukes på vinterstid. Å hvis den skulle hatt techtylbehandling, så hadde alle timene mine med lakkering vert helt bortkastet. Du kan jo vise bildene til læreren din, å høre hva han synes Men jeg går ut ifra den m3`n dær er importert å det ble stor diskusjon om at i tyskland trenger de ikke så my rustbehandling som i Norge og derfor lønner seg å gjøre slikt når man importer en bil fra utlandet til Norge. Men husk jeg er under opplæring Spør jo bare slik at jeg kan lære enda mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå