Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"

Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sinnsyk fet bmw nokk en gang :D

Lurer bare på en ting. Med det samme du er under bilen, hadde det ikke vært lurt å tectylbehandle eller galvanisere (eller hva det heter)bilen under?

Driver å lærer om slikt på skolen nå for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer bare på en ting. Med det samme du er under bilen, hadde det ikke vært lurt å tectylbehandle eller galvanisere (eller hva det heter)bilen under?

Karroseriet er galvanisert, og techtyl (eller annen rustbehandlin) er helt unødvendig, så lenge bilen ikke skal brukes på vinterstid. Å hvis den skulle hatt techtylbehandling, så hadde alle timene mine med lakkering vert helt bortkastet. Du kan jo vise bildene til læreren din, å høre hva han synes :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karroseriet er galvanisert, og techtyl (eller annen rustbehandlin) er helt unødvendig, så lenge bilen ikke skal brukes på vinterstid. Å hvis den skulle hatt techtylbehandling, så hadde alle timene mine med lakkering vert helt bortkastet. Du kan jo vise bildene til læreren din, å høre hva han synes :lol:

Men jeg går ut ifra den m3`n dær er importert å det ble stor diskusjon om at i tyskland trenger de ikke så my rustbehandling som i Norge og derfor lønner seg å gjøre slikt når man importer en bil fra utlandet til Norge.

Men husk jeg er under opplæring :D Spør jo bare slik at jeg kan lære enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...