Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er litt skuffet over ikke å ha fått snakket med flere av dere her inne. Jeg vet ikke hvem dere er "live", å hadde håpet at flere tok kontakt, ettersom jeg ofte var i nærheten av bilen, og skulle være lett å finne. Håper å treffe flere på Våler til høsten. Å har dere med hjelm, så er det bare å spørre om å få sitte på. (er ikke noen elite sjåfør, men har det morsomt fordi om)

For what its worth, så var jeg han som spurte om å få sitte på en runde på reve, men ikke hadde hjelm med meg :x hehe...

• Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Gratulerer med kåringen! Fikk ikke vært med denne gangen, men møter på Våler ja :) Hvordan var støving fra yellowstuffene?

Som du ser på bildet, så støver de en del, men fikk også kjørt seg ganske hardt.

Skrevet
Er litt skuffet over ikke å ha fått snakket med flere av dere her inne. Jeg vet ikke hvem dere er "live", å hadde håpet at flere tok kontakt, ettersom jeg ofte var i nærheten av bilen, og skulle være lett å finne. Håper å treffe flere på Våler til høsten. Å har dere med hjelm, så er det bare å spørre om å få sitte på. (er ikke noen elite sjåfør, men har det morsomt fordi om)

For what its worth, så var jeg han som spurte om å få sitte på en runde på reve, men ikke hadde hjelm med meg :x hehe...

Ta med hjelm neste gang da :wink:

Skrevet

nyydelig bil.. tok meg tid å lese gjennom tråden en gang til:) tar en stund men er værdt det=)hehe.. skal ikke tilfeldigvis på ACR i mo i rana da?

Skrevet
nyydelig bil.. tok meg tid å lese gjennom tråden en gang til:) tar en stund men er værdt det=)hehe.. skal ikke tilfeldigvis på ACR i mo i rana da?

Nei, det blir ikke Mo i Rana, jeg får nøye meg med Våler.

Skrevet
Er jo pekklangt til ACR...

Kommer jo litt an på hvor du bor i landet det. Det ligger jo ganske " sentralt " midt i Norge

Vil vel påstå at sentralt er så langt unna du kommer... midt i Norge på lengden er det, men ikke arealmessig. Dessuten er det lenger eller like langt som til Ringen... :roll:

• 2 weeks later...
Skrevet

Som jeg har sagt tidligere, så skal den brukes både til banekjøring, og utstilling. Sist helg fikk den 1. plass i BMWCCN/Rogaland sin årlige utstilling, i klassen E36 og eldre original, i tillegg til "peoples choise" Å da lå det en del timer med vasking og polering i forkant. Så nå venter jeg bare på neste "track day" 8)

Skrevet

Skal springe etter deg med hjelmen i handa til høsten Tommy når jeg flytter sørover og skal på banetreff;) Kanskje ikke så ille, men etter å ha sittet på å bane for første gang i Mo i rana i helga må jeg si at det var noe av det morsomste jeg har opplevd på lenge.Sikkert ekstra morro å sitte på en M3 Gtr ;) Tørr ikke tenke på hvor gøy det er å kjøre bilselv :D Tror jeg skal senke 316'n etterhvert gitt :lol:

Prisene var vel fortjent. Du har brukt nok av timer i garasjen til å tjene opp de :)

Skrevet
Skal springe etter deg med hjelmen i handa til høsten Tommy når jeg flytter sørover og skal på banetreff;) Kanskje ikke så ille, men etter å ha sittet på å bane for første gang i Mo i rana i helga må jeg si at det var noe av det morsomste jeg har opplevd på lenge.Sikkert ekstra morro å sitte på en M3 Gtr ;) Tørr ikke tenke på hvor gøy det er å kjøre bilselv :D Tror jeg skal senke 316'n etterhvert gitt :lol:

Prisene var vel fortjent. Du har brukt nok av timer i garasjen til å tjene opp de :)

Hvor skal du flytte til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...