Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

Er litt skuffet over ikke å ha fått snakket med flere av dere her inne. Jeg vet ikke hvem dere er "live", å hadde håpet at flere tok kontakt, ettersom jeg ofte var i nærheten av bilen, og skulle være lett å finne. Håper å treffe flere på Våler til høsten. Å har dere med hjelm, så er det bare å spørre om å få sitte på. (er ikke noen elite sjåfør, men har det morsomt fordi om)

For what its worth, så var jeg han som spurte om å få sitte på en runde på reve, men ikke hadde hjelm med meg :x hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med kåringen! Fikk ikke vært med denne gangen, men møter på Våler ja :) Hvordan var støving fra yellowstuffene?

Som du ser på bildet, så støver de en del, men fikk også kjørt seg ganske hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt skuffet over ikke å ha fått snakket med flere av dere her inne. Jeg vet ikke hvem dere er "live", å hadde håpet at flere tok kontakt, ettersom jeg ofte var i nærheten av bilen, og skulle være lett å finne. Håper å treffe flere på Våler til høsten. Å har dere med hjelm, så er det bare å spørre om å få sitte på. (er ikke noen elite sjåfør, men har det morsomt fordi om)

For what its worth, så var jeg han som spurte om å få sitte på en runde på reve, men ikke hadde hjelm med meg :x hehe...

Ta med hjelm neste gang da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyydelig bil.. tok meg tid å lese gjennom tråden en gang til:) tar en stund men er værdt det=)hehe.. skal ikke tilfeldigvis på ACR i mo i rana da?

Nei, det blir ikke Mo i Rana, jeg får nøye meg med Våler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo pekklangt til ACR...

Kommer jo litt an på hvor du bor i landet det. Det ligger jo ganske " sentralt " midt i Norge

Vil vel påstå at sentralt er så langt unna du kommer... midt i Norge på lengden er det, men ikke arealmessig. Dessuten er det lenger eller like langt som til Ringen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Som jeg har sagt tidligere, så skal den brukes både til banekjøring, og utstilling. Sist helg fikk den 1. plass i BMWCCN/Rogaland sin årlige utstilling, i klassen E36 og eldre original, i tillegg til "peoples choise" Å da lå det en del timer med vasking og polering i forkant. Så nå venter jeg bare på neste "track day" 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal springe etter deg med hjelmen i handa til høsten Tommy når jeg flytter sørover og skal på banetreff;) Kanskje ikke så ille, men etter å ha sittet på å bane for første gang i Mo i rana i helga må jeg si at det var noe av det morsomste jeg har opplevd på lenge.Sikkert ekstra morro å sitte på en M3 Gtr ;) Tørr ikke tenke på hvor gøy det er å kjøre bilselv :D Tror jeg skal senke 316'n etterhvert gitt :lol:

Prisene var vel fortjent. Du har brukt nok av timer i garasjen til å tjene opp de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal springe etter deg med hjelmen i handa til høsten Tommy når jeg flytter sørover og skal på banetreff;) Kanskje ikke så ille, men etter å ha sittet på å bane for første gang i Mo i rana i helga må jeg si at det var noe av det morsomste jeg har opplevd på lenge.Sikkert ekstra morro å sitte på en M3 Gtr ;) Tørr ikke tenke på hvor gøy det er å kjøre bilselv :D Tror jeg skal senke 316'n etterhvert gitt :lol:

Prisene var vel fortjent. Du har brukt nok av timer i garasjen til å tjene opp de :)

Hvor skal du flytte til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...