Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

40dekk. hehe. skal du/dere selge noen?

Hvordan profil har dere, noen i 17toms?

Nei, det er ikke dekk til salgs, det er et medlem i BMWCCN Rogaland, som ordnet en "samlebestilling" hvor de som ville være med, ga beskjed hvor mangen og vilken dim de skulle ha, og så forhåndsbetalte vi inn til han som ordnet det, så sendte han bestillingen. Dette ble sendt med båtfrakt, så det tok vel ca 2 måneder fra de ble bestilt, til de ble levert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

40dekk. hehe. skal du/dere selge noen?

Hvordan profil har dere, noen i 17toms?

Nei, det er ikke dekk til salgs, det er et medlem i BMWCCN Rogaland, som ordnet en "samlebestilling" hvor de som ville være med, ga beskjed hvor mangen og vilken dim de skulle ha, og så forhåndsbetalte vi inn til han som ordnet det, så sendte han bestillingen. Dette ble sendt med båtfrakt, så det tok vel ca 2 måneder fra de ble bestilt, til de ble levert.

Samme karen som ordna denne gang? Er vel etpar år siden sist samlebestilling fra discounttiredirect, hvor jeg bestilte 20tommerene mine.

Husker godt dagen jeg var nede i bakgården hans og henta de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40dekk. hehe. skal du/dere selge noen?

Hvordan profil har dere, noen i 17toms?

Nei, det er ikke dekk til salgs, det er et medlem i BMWCCN Rogaland, som ordnet en "samlebestilling" hvor de som ville være med, ga beskjed hvor mangen og vilken dim de skulle ha, og så forhåndsbetalte vi inn til han som ordnet det, så sendte han bestillingen. Dette ble sendt med båtfrakt, så det tok vel ca 2 måneder fra de ble bestilt, til de ble levert.

Samme karen som ordna denne gang? Er vel etpar år siden sist samlebestilling fra discounttiredirect, hvor jeg bestilte 20tommerene mine.

Husker godt dagen jeg var nede i bakgården hans og henta de ;)

Det var "02 Henning" som ordnet dette ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett spørsmål bare, hvordan har du festet 4punkt selene dine bak?

Selen går sammet ti 1 rett bak nakkestøtten, og er deretter festet i bolten til sikkerhetsselen bak, under sitteputa.

Slik ser den ut

da509_zoom.jpg

Du får kjøpt den hos kollevold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei:)

Har lest igjennom tråden din enda en gang og ble litt nysgjerrig på de skruene til nedre fjærbeinsfestet foran. Ang camberjustering..

Hvordan fungerte det, og var du fornøyd med den midleritidige løsningen? Hvordan gikk det utover hjulvinklene..

Har du evt mål på skruene?

Lurte på å prøve det samme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dimensjon har du på felga dine ?

Det er 7,5x17" ET41 foran, og 8,5x17" ET41 bak, med 235/40x17" foran og bak. Dette er originalt.

Hvordan er det å kjøre med 235 dekk på E36? Skal ha nye sommerdekk på min nå og er så usikker på om jeg skal gå for 225 eller 235 hele veien rundt. Har nå 225,45 foran og 245,40,17 bak. Hva vil du anbefale? Ellers vil jeg anbefale deg å ta turen til ACR i Mo i Rana i juni med bilen din og få kjørt den på banen der :) Prisene er gunstige og banen fantastisk. info finner du på: www.sommertreff.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...