Tommy Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 40dekk. hehe. skal du/dere selge noen?Hvordan profil har dere, noen i 17toms? Nei, det er ikke dekk til salgs, det er et medlem i BMWCCN Rogaland, som ordnet en "samlebestilling" hvor de som ville være med, ga beskjed hvor mangen og vilken dim de skulle ha, og så forhåndsbetalte vi inn til han som ordnet det, så sendte han bestillingen. Dette ble sendt med båtfrakt, så det tok vel ca 2 måneder fra de ble bestilt, til de ble levert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Har lest gjennom tråden din nå Tommy,må si eg er mektig imponert over arbeidet ditt. Den dagen eg får M3(den dagen skal komme) så skal eg ta så godt vare på den. Great Work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 40dekk. hehe. skal du/dere selge noen?Hvordan profil har dere, noen i 17toms? Nei, det er ikke dekk til salgs, det er et medlem i BMWCCN Rogaland, som ordnet en "samlebestilling" hvor de som ville være med, ga beskjed hvor mangen og vilken dim de skulle ha, og så forhåndsbetalte vi inn til han som ordnet det, så sendte han bestillingen. Dette ble sendt med båtfrakt, så det tok vel ca 2 måneder fra de ble bestilt, til de ble levert. Samme karen som ordna denne gang? Er vel etpar år siden sist samlebestilling fra discounttiredirect, hvor jeg bestilte 20tommerene mine. Husker godt dagen jeg var nede i bakgården hans og henta de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 40dekk. hehe. skal du/dere selge noen?Hvordan profil har dere, noen i 17toms? Nei, det er ikke dekk til salgs, det er et medlem i BMWCCN Rogaland, som ordnet en "samlebestilling" hvor de som ville være med, ga beskjed hvor mangen og vilken dim de skulle ha, og så forhåndsbetalte vi inn til han som ordnet det, så sendte han bestillingen. Dette ble sendt med båtfrakt, så det tok vel ca 2 måneder fra de ble bestilt, til de ble levert. Samme karen som ordna denne gang? Er vel etpar år siden sist samlebestilling fra discounttiredirect, hvor jeg bestilte 20tommerene mine. Husker godt dagen jeg var nede i bakgården hans og henta de Det var "02 Henning" som ordnet dette ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 ett spørsmål bare, hvordan har du festet 4punkt selene dine bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 ett spørsmål bare, hvordan har du festet 4punkt selene dine bak? Selen går sammet ti 1 rett bak nakkestøtten, og er deretter festet i bolten til sikkerhetsselen bak, under sitteputa. Slik ser den ut Du får kjøpt den hos kollevold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan318i Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Har lest gjennom hele tråden, bra lesestoff og ikke minst inspirerende! Må bare si respekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Hvilken dimensjon har du på felga dine ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Hvilken dimensjon har du på felga dine ? Det er 7,5x17" ET41 foran, og 8,5x17" ET41 bak, med 235/40x17" foran og bak. Dette er originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Jeg er dypt missunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Kjører du bare yellowstuff foran? Og org bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Du har nok hatt mange timer med denne bilen ja:) noen fremtidige planer med bilen? vakker bil er det i vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Kjører du bare yellowstuff foran? Og org bak? Kjører Yellowstuff og turbogroove foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Hei:) Har lest igjennom tråden din enda en gang og ble litt nysgjerrig på de skruene til nedre fjærbeinsfestet foran. Ang camberjustering.. Hvordan fungerte det, og var du fornøyd med den midleritidige løsningen? Hvordan gikk det utover hjulvinklene.. Har du evt mål på skruene? Lurte på å prøve det samme;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Hvilken dimensjon har du på felga dine ? Det er 7,5x17" ET41 foran, og 8,5x17" ET41 bak, med 235/40x17" foran og bak. Dette er originalt. Hvordan er det å kjøre med 235 dekk på E36? Skal ha nye sommerdekk på min nå og er så usikker på om jeg skal gå for 225 eller 235 hele veien rundt. Har nå 225,45 foran og 245,40,17 bak. Hva vil du anbefale? Ellers vil jeg anbefale deg å ta turen til ACR i Mo i Rana i juni med bilen din og få kjørt den på banen der Prisene er gunstige og banen fantastisk. info finner du på: www.sommertreff.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå