Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne uken har bilen blitt klargjort for sesongen. Tidligere i uken hadde jeg den inne hos Kvål Auto, for å bytte clutch, foringer i giroverføring, og fikk montert B&M shortshift.

I dag tok jeg selv resten av vårservicen, som bestod av bytte av olje/filter, nye bremseklosser foran (ja det ble et nytt sett med EBC Yellowstuff R) og bremseveske.

Så nå er bilen klar for sesongen, og forhåpentligvis flere dager på bane :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woooow no har eg nett lest gjennom hele tråden din og du fortener stor respekt for den behandlingen du gir bilen, rå bil har du også.

litt O.T. men eg lurer på og kjøpe meg eibach fjære på min e36 325i, det stod oppgitt til 30mm forran og bak, blir det fin senk på e36 sedan? tenker da på at hjulbuen bak er jo litt lavere en forran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy, hva har du å si ang. Yellowstuff. Regner med du er fornøyd siden du kjøper igjen, men..

Jeg er greit fornøyd med disse, jeg kjørte hele helgen på både Rudskogen og Våler, + 6-8 ganger på reve kartring, i tillegg til "vanlig" kjøring ellers, å klokket inn ca 8000km i løpet av fjordårs sesongen. Jeg hadde aldri problemer med fading, å klossene biter bra. De klossene som jeg tok av, hadde fra 3-6mm belegg igjen. Å så er det en grei pris på dem. Betalte ca 1200.- for et sett foran, hos mekonomen stavanger, med 15% BMWCCN rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri problemer med fading, å klossene biter bra.

Hvordan er pedalfølelsen? Hører noen sier de krever mye kraft på pedalen i forhold til orginalt.

Det blir trolig et sett slike uansett, 1500 for foran og bak er vel ok pris.

Etter noen runder på rudskogen, så måtte jeg trokke litt hardere på pedalen ja, men hadde ikke noe mindre bremseeffekt av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...