Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ettersom du er "relativt" interessert i M3 GT, så regner jeg med at du godtar et bilde i tråden din av "storebror" på Ringen. M3 GT med twin turbo, McLaren F1 bremser og Porsche GT3 carbonstoler bl.a 8)

cbq2jf8attpb6vx7h0k9.jpg

Dette er Sveinn, alias "fart" fra Luxenburg sin, snakker en del med ham på www.m3forum.net . Utvilsomt en rå bil. Dette er leketøyet hans, til vanlig kjører han en E60 M5 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er definitivt en rå bil. Har fulgt med på tråden hans på www.bimmerforums.com, der han bruker nicket: GT110.

En liten bommert siden han for kort tid siden oppdaget at han hadde M3 GT nr 111 :)

Du får ta en titt på videone hans der, hvis du ikke har sett de da!?

Spes. der hvor han jager en E92 M3 8)

Venter spent på å se bilder av bilen din med de nylakkerte felgene på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med du var forsiktig søreng! fort å få riper... du var vel litt nervøs tenker jeg... hehe :-)

Tror han var mest nervøs for og fortelle meg at han hadde laget en liten ripe i kanten på den ene felgen, men det er delvis min skyld, ettersom det er ganske kort tid siden felgene ble lakkert, så lakken hadde nok ikke herdet nok. Jeg hadde det litt travelt med å få dekkene på. Men det var gjort på et lite blunk å "flikke" den lille skaden hjemme i garasjen. Felgene skal hovedsaklig brukes til banekjøring, så de trenger nok litt flikking opptil flere ganger i løpet av sesongen.

Å siden det kom en "klage" fra ///Mysild ang støvet på bilen, etter vinterlagringen, så får jeg heller ta en tur ut å vaske litt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med du var forsiktig søreng! fort å få riper... du var vel litt nervøs tenker jeg... hehe :-)

Du kan vel si det sånn at jeg var det ja! Og idet jeg kjente hvor stivt dekket var ble det ikke noe bedre da jeg framdeles hadde 4 dekk igjen å legge på... Alle de tre første gikk fint etter en del "kaving", men selvfølgelig skulle ikke det 4. dekket spille på lag. Og idet jeg så at jeg hadde dratt med meg litt av lakken helt ytterst på kanten av felgen med "beaden" i dekket, tenkte jeg at nå blir det skuddpremie på meg :shock:

Men er jo uansett ingen unnskyldning da dette egentlig skal være et ikke-tema. Men Tommy tok det heldigvis veldig fint, så vi har snart ordnet opp i det ;)

Kan utenom dette bekrefte at fargen på felgene er kanonrå! Tror dette kommer til å bli kanontøft når bilen er i bevegelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fort gjort egentlig... så lenge det er i kanten av felgen, ble det vel delvis dekket opp av gummi også? men men... har også fått ripet opp noen felger, men de sa ikke beklager eller noe så det er jo værre... men men.. nok om det...

hørtes bra ut tommy :-) hehe... du får ta litt bilder og slenge ut med litt vinkler og slikt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fort gjort egentlig... så lenge det er i kanten av felgen, ble det vel delvis dekket opp av gummi også? men men... har også fått ripet opp noen felger, men de sa ikke beklager eller noe så det er jo værre... men men.. nok om det...

Er fort ja, men det skal ikke skje! Men Tommy slipper selvfølgelig å betale siden jeg skadet den ene felgen bittelitt :)

Og hvor er det du går med dekkene dine hvis de ikke sier ifra om skaden og enda verre prøver å skylde på deg som kunde?

Er igrunnen veldig enkelt å se om det er skade ved montering/avmontering, du får spessielle merker etter maskinene som brukes som gjør det lett og se om det er "tårnet" eller andre ting som har vert borti..

Men nok off topic :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...