Thorleif Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Hvordan kan du være så stygg med GT'en. Det er på ringen den kommer til sin rett, og autobahn. Min har rullet 25 000 km på langkjøring i år, og har bare vist seg fra sin absolutt beste side, og den har hatt 7600 rpm/min i femte giret mer enn en gang, og da kan du lett regne hastigheten Har bilen stått i sommerdvale og? Nei, den er ute å triller litt, har vert 2 ganger på rudskogen i år, å den var en tur på gatebil i kristiansand i helgen, å skal en tur til våler i neste måned. Jeg var en tur på Nürburgring i sommer, men siden vi skulle kjøre en del utenom det, så ble det til at vi kjørte 1-eren. Her er et par bilder fra Nürburg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Jo, må inrømme at jeg savnet GT'en på turen, så jeg må nok få tatt en tur ned igjen med GT'en å lufte den noen runder på ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Respekt til deg Tommy. Og jeg som trodde jeg var flink til å renholde min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Vi burde snart få til en liten samletur nedover. Ikke så mye for kjøringen sin del for meg da, men kunne tenkt meg en liten turné nedover Tyskland for å se det som er verdt å se av bilting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Ja det hørtes artig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Skal du kjøre i morgen Tommy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Skal du kjøre i morgen Tommy? Nei, tar nok turen ned å kikker (så får jeg heller ta opp MotoGP løpet) men skal ikke kjøre, ettersom jeg vil spare resten av banedekkene til våler om noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Ah, ok.. Har heller ikke planer om å kjøre i morgen. Men stiller som tilskuer/fotograf (kan og stille som passasjer, om noen føler for å dele et sete ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Da ble det tilbragt noen timer i og utenfor garasjen i dag (sånn ca 10 timer) for å klargjøre BMW'en til Vålertreffet om et par uker. Det som ble gjort, var Skifte olje+filter Skifte bremseveske Satt bilen på bukker, og tatt av hjul Høyttrykkspylt bilen under, og hjulhus Motorvask Utvendig vask med foamgun og høyttrykk Invendig støvsuging og vask En kjapp runde med Meguiars #80 SpeedGlaze Et lag med Meguiars #21 Lakkforsegling Meguiars Vinyl og Rubber care #40 på utvendige lister, og i motorrom Meguiars All season dressing på dekksider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 du/dere/bilen er perves på renhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Blir rett & slett glad av å se slikt bilhold . Ser jo også at alt annet er på line, garasje, MC (Valentino look) & biler. Eneste jeg sliter litt med er fargen på banehjula . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Du har en fantastisk bil, men de hjulene får det til å gå kaldt nedover ryggen min. Vi har en vase i kjelleren med samme farga.. Den er ikke i bruk.. Misunner deg stort alikevel Hvor mange kilometer kjører du i året? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Men er jo rust tommy haha Ser bra ut like bedre den mye bedre med gt felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Du må bruga bilen mer, kan isje ha rustne bremseskiver vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 ruster jo temmelig fort etter en skikkelig vask det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå