Tommy Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Dere er ute på tur alle sammen. Har jeg sagt at det er en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Dere er ute på tur alle sammen. Har jeg sagt at det er en BMW nei, men du har jo sagt at den er finere enn gt'n, så da er det ikke stort andre alternativer;) hehe hmmm, er det tysk doning da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Dere er ute på tur alle sammen. Har jeg sagt at det er en BMW du har jo ikke gått fra vettet heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Hadde vært deilig å sett En E30 Sport Evo hos Tommy.. Da ville jeg sagt rett bil hos rett mann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 hmm.. jobber ikke han på vw forhandler? Er vel en fancy passat gjerne..R36, heter dem ikke noe slikt.. men, nei....90% sikker på E30 M3, siden det har blitt nevnt tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 rå bil og skalla fyr? ser ikke likheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Hadde vært deilig å sett En E30 Sport Evo hos Tommy.. Da ville jeg sagt rett bil hos rett mann.. Den har hatt det vedlikeholdet en sånn bil fortjener utn tvil vis det skjer (så bildene av m3en hans under vasking)de sier jo litt trodde jeg var nøye med vaskinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 hmm.. jobber ikke han på vw forhandler? Er vel en fancy passat gjerne..R36, heter dem ikke noe slikt.. men, nei....90% sikker på E30 M3, siden det har blitt nevnt tidligere.. Lenge siden jeg sluttet hos VW. Kjører lastebil nå. Føler E30 blir litt gammelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 hmm.. jobber ikke han på vw forhandler? Er vel en fancy passat gjerne..R36, heter dem ikke noe slikt.. men, nei....90% sikker på E30 M3, siden det har blitt nevnt tidligere.. Lenge siden jeg sluttet hos VW. Kjører lastebil nå. Føler E30 blir litt gammelt. hehe..ja er gjerne en litt utgått modell neida, men vi får vente i spenning vi da, noe gromt blir det nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 ****** THE END******Da var det slutt, i dag sto det en på trappa mi, med en anseelig bunke tusenlapper, å ville ha GT'en, så i morgen flytter den til et nytt hjem på sørvestlandet. MEN jeg har noe nytt å spenndenes på gang Får vi høre mer om dette i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Porsche *gisp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 I såfall fortjener han å male om garasjen innvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Da faller brikkene på plass, å "superbeetle" var nokså spot on, jeg har kjøpt denne, å den hentes i løpet av noen dager. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Kjempeflott bil dette:) Kommer ikke til å havne i gale hender etter det man får se i tråden her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå