thomascr Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Denne tråden er vell verdt og dra opp igjen, for en Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Nydelig bil ja. Synd den ble slakta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Slakta???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Ble jo stjålet for noen år siden etter Tommy solgte den og funnet igjen slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 OI.... Det har ikke jeg fått med meg Utrolig trist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Jupp, den ble funnet slik i en skog i telemark. Trist at ikke enkelte kan respektere andre sin eiendom. Men nå er det på den igjen, denne gang med en 1997 3.2 M3 viewtopic.php?f=6&t=219027 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 What????? fyfasten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Det er vel ca 3 år siden den ble funnet slaktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Trist sak det der.. Kjenner han som hadde den, heldigvis fikk han greit med forsikringspeng så han fikk tak i en annen en. Som er minst like strøken (ikke under da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Trist sak det der.. Kjenner han som hadde den, heldigvis fikk han greit med forsikringspeng så han fikk tak i en annen en. Som er minst like strøken (ikke under da) Eiren var vel Tommy som skrev rett over deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Han solgte den, så ble den tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Åja Det husker jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Trist sak det der.. Kjenner han som hadde den, heldigvis fikk han greit med forsikringspeng så han fikk tak i en annen en. Som er minst like strøken (ikke under da) Stemmer det, var jeg som tipset Fredrik om den han handlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Trist sak det der.. Kjenner han som hadde den, heldigvis fikk han greit med forsikringspeng så han fikk tak i en annen en. Som er minst like strøken (ikke under da) Stemmer det, var jeg som tipset Fredrik om den han handlet. Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå