Tommy Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Da ble det en time i garasjen i kveld også. Jeg har skiftet infestningene til de bakre støtdemperene, og oppgradert til noen forsterkede fra E46 M3 Har hatt en liten dunkelyd bak, å her er nok svaret på hvorfor. Her er demperen på plass igjen Å sett innenfra bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Meget bra! blir dårlig av å se bildene fra under bilen Var det lett å komme til å bagasjerom? kun vekk med teppe eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Utrolig strøken bil !!! De orginale demperfestene suger.... er jo en cm slark selv om de er nye, tror jeg må bytte til e46 m3/cab fester jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 ditte va strøkent! kan å ta vare på bilen du;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 Meget bra! blir dårlig av å se bildene fra under bilen Var det lett å komme til å bagasjerom? kun vekk med teppe eller? Må skru ut boksene med høyttalerene i hattehylla, så er det bare å brette teppet til side. Ettersom bilen allerede sto på bukker, og uten hjul, å at jeg har luftverktøy tilgjengelig, så tok de ca 30 min å skifte begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Takker for kommentaren om bilen min, får vel sende en tilbake også Kjempefin bil, først og fremst, liker selv at folk liker å ta vare på bilene sine. Lurte på om det var mye styr å ta av listene rundt? Eller er det bare å ta tak i enden og nappe de forsiktig av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 Takker for kommentaren om bilen min, får vel sende en tilbake også Kjempefin bil, først og fremst, liker selv at folk liker å ta vare på bilene sine. Lurte på om det var mye styr å ta av listene rundt? Eller er det bare å ta tak i enden og nappe de forsiktig av? Ta tak i en ende, og trekk forsiktig av. Det ryker nok noen klips, men disse koster en 10'er pr. stk. Jeg kjøpte alle klipsene nye, og det kom på ca 300.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Da har jeg hatt fri fra jobben i dag (har fri hver 3. fredag) så hva skal man finne på da????? Jo men tar en tur i garasjen Det ble noen timer med "vasking" under bilen, å da spesielt av Bensin/bremse rør, med tilhørende deler. Her er rør og bensinfilter rengjort, og de ble også tatt ut av klammerene for å kunne rengjøre bunnplata på bilen, under rørene. Her er klammerene til rørene, etter en grundig runde med den etterhvert så slitte tannbørsten. Nå nermer bunnen mellom hjulhusene foran og bak seg klar for noe ny lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Du er gal!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Men....øh? hva er det jeg ser? Denne her sletne vognen mangler jo dekselet over bensinfilteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Men....øh? hva er det jeg ser? Denne her sletne vognen mangler jo dekselet over bensinfilteret Det ligger splitter nytt, på arbeidsbenken, sammen med diverse andre deler som skal på under bilen, når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Men....øh? hva er det jeg ser? Denne her sletne vognen mangler jo dekselet over bensinfilteret Det ligger splitter nytt, på arbeidsbenken, sammen med diverse andre deler som skal på under bilen, når den tid kommer. Må nok en en kommentere for hvor mye kjærlighet du legger ned i bilen, for å si det slik.. Også kan jeg vel si at man blir litt påvirket, f.eks skal felgene få nye senterkopper og M-merker til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Det er flere BMW-eiere som burde bli påvirket av Tommy, da skulle du sett på noe til strøken bilpark i Norge. Rust hadde vært et fremmedord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 Da ble det litt mere vasking i dag, å jeg måtte "stjele" tannbørsten til kona, ettersom den andre hadde gjort sitt. Blir kansje litt ensformigt å se på så mye vasking i denne threaden, men jeg synes iallefall det er morsomt og lese threader med mye bilder, så her er noen fra dagens vask av girkasse og bunnpanne. Girkasse før vask Etter vask Girkasse feste etter vask Bunnpanne før vask Etter vask All denne vaskingen blir gjort liggende på ryggen under bilen, ved hjelp av div vaskemidler, tannbørste/oppvaskbørste og kluter, så da er det ikke lett å få det 100%. Når jeg føler jeg har gjort det jeg klarer, liggendes på ryggen under bilen, så blir det å vente til våren, da jeg kan ta den ut, å kløre den til jobben, hvor jeg har tilgang på en 4 søyler som gjør det litt lettere å ta siste finish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Synes det er helt greit med "vaskebilder" jeg. Morsomt å se hvor strøken bilen faktisk er. Nyydelig bil. Skulle hatt en ekstra garasje og en fet bankkonto i Sveits så jeg kunne hatt et "hobbyprosjekt" jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå