k1t Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Positive/negative ting vedrørende denne bilen ønskes. Og da tenker jeg på feil/problemer etc, IKKE om det er en kjedelig bil , stygg bil og alt annet unødvendig pjatt.. Vurderer kjøp, så takker for tilbakemeldinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Lavt drivstoff forbruk! Det er positivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet November 12, 2006 Forfatter Share Skrevet November 12, 2006 det er jeg klar over , og det er en av grunnene til at jeg vurderer den... Men tenker mer på kvaliteten på disse bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Det varte ikke lenge nei:P Du kan jo se litt her k1t http://www.autopower.se/begagnatguiden/e36/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Litt mer facts vedr. motoren/bilen... M41D17 motoren (1665 cm3) i E36 318tds yter 90 HK ved 4400 rpm og 190 Nm ved 2000 rpm. Iht. BMW skal den ha et gjennomsnitlig forbruk på 0,60 liter/mil ved blandet kjøring, klare 0-100 KM/t på 14,2 sekunder og ha en topphastighet på 182 Km/t. I dag er dette naturligvis ikke imponerende ytelser, men både E36 og motoren er allikevel et hyggelig bekjentskap... hvis man bare er klar over hva man går til når man evt. kjøper modellen. Jeg har etterfølgeren... E46 318d Touring med M47D20 motoren og den er med sine 115 HK ved 4000 rpm og 265 Nm ved 1750 rpm ikke mye hurtigere. Jeg klarer rundt rundt 0,55 liter/mil og er mer enn godt tilfreds med både bilen og motoren. Kan du finne et pent brukt eksemplar av E36 318tds vil jeg mene at du har en fornuftig og økonomisk bil i lang tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Jeg håper det Jeg har kjøpt en slik en usett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet November 12, 2006 Forfatter Share Skrevet November 12, 2006 Jeg håper det Jeg har kjøpt en slik en usett.. Ikke tilfeldigvis denne vel: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1278098 Denne jeg tenkte på, men var solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Jeg håper det Jeg har kjøpt en slik en usett.. Ikke tilfeldigvis denne vel: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1278098 Denne jeg tenkte på, men var solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet November 12, 2006 Forfatter Share Skrevet November 12, 2006 fuck u jævla fin bil hvertfdall men jeg får nok bare lete videre jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 Lang km stand på flere av disse bilene ser jeg, er dette noe motoren har vondt av( ved normal kjøring og jevnlig oljebytt/service). Er jo en Dieselmotor så bør jo ikke være verdens undergang, men lurer på om noen evt har hørt om noen spesielle problemer med denne motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå