Champ Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Selv har jeg ikke opplevd å fått stjålet noe av bilen min enda (bank i bordet) Men ser stadig at noen får ting stjålet av bilene sine , lurer på hva fanken som går av folk som gjør dette. er sikkert mange historier her om slike ting , vil gjerne høre !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 cd-spiller og div...surt som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Neon lys bak , og 4 ventilhetter + litt hærverk fra en X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 4 alufelger med vinterhjul.. Bilen sto bare på bremseskivene rett på bakken en vinterdag jeg var fedig med nattevakta mi. Var bare noen stygge felger som satt på vinterbilen min..en golf, men uansett. Det som ble borte i bilen var 1 mørk kokesjokolade,1 helt ny van gils parfyme og en kikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 cd-spiller, solbriller og diverse småkroner som lå i midtkonsollen. Vel og merke var dette vinterbilen, en mazda 626! Men jævlig surt fordet! -knust siderute bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 kokesjokolade Er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Neon lys bak , og 4 ventilhetter + litt hærverk fra en X Hehe.. jeg fikk mel over hele bila når det regna. bila var faan meg en stor deig...og blitt fra stjåle anlegg 2 dager etter hverandre. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Dette synet møtte meg på søndag. Og til og med på bursdagen min. Meget bra presang må jeg si. Heldigvis var det ingenting stjålet, men nå har jeg glass og vann så det holder i bilen. Ny rute må inn. Ny ramme rundt vindu og pakning. Girkula ble skrapet opp pga. knust glass. Den skal og byttes. Og en skikkelig opptørking må vel og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Ble frastjålet en 12" Sub i kasse, 6X9 Bakhøyttalere, Cd spiller og midtkonsoll+ en knust siderute da jeg hadde innbrudd i Fiesta'n min i 2004. Anlegget hadde en nypris på ca 12 000kr. Var jævli surt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 4 alufelger med vinterhjul.. Bilen sto bare på bremseskivene rett på bakken en vinterdag jeg var fedig med nattevakta mi. Var bare noen stygge felger som satt på vinterbilen min..en golf, men uansett. Det som ble borte i bilen var 1 mørk kokesjokolade,1 helt ny van gils parfyme og en kikkert. Skal begynne og legge forgifta sjokolade i bilen fra nå av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Emblemer, ventilhetter, og antenner. Og en gang ble de gummigreierne eksosanlegget henger i skjært over så eksosanlegget hang på bakken under.. Garantert unger. Heldigvis delebilen og granadaen. De er ikke av verdi, men likevell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 cd spiller x2, komplett bacho sett + annet verktøy, høytalere + + + ene cd spilleren fikk jeg tilbake av politiet, men uten ledninger og herpet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Kom på at jeg ble frastålet alle mine BMW ventilhetter. Det var jo vel anvendte 199,- som varte i nøyaktig en måned. En liten stund etter tok de de nye ventilhettene også. Det var vanlige hetter i metall uten logo. Typisk drittunger som vil stasje opp syklene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Alle bilene mine har hatt innbrudd eller forsøk, utenom den siste...ennå... Rover 2600- dirket opp- Vognkort og arbeidsgenser Rover 2600- dirket opp, rotet....? ingenting av verdi i bilen Honda Accord- forsøkte å brekke opp takluke med skruejern Opel rekord- Hele bilen forsvant, kom til rette med kaputt motor, låser etc VW caravelle(lånt)- dirket opp, laptop(eigeren sin) Bmw 320- Knust siderute bak, cd spiller Bmw 520- ingenting, kankje det hjelper med alarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Sommer felga på e30`n jeg hadde ble stjælt... dem hadde faktisk satt leca blokker under ved skivene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå