Kenzuke Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Har aldri hatt innbrudd, men fikk frastjelt en lånt moped engang Heldigvis bare en sur ts 50x ... Men bilen sto parkert uttafor en fest engang å fikk seg en karamell i høyre bakdør da noen av festdeltakerne begynte å sloss rundt den, å ene karen havna rett i døra .. Den andre bakdøra blei sparka inn av en full å sur dame som krangla med x'en som satt i baksetet . Fikk peng til ny dør dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 ser det er mye Hærverk, sykt hva folk får seg til å gjøre, ripe opp biler, knuse vinduer, knekke antenner etc etc , blir faktisk overraska over alt folk gjør av slike ting , klarer ikke å skjønne hva dem får ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Etter å ha lest disse innleggene, lurer jeg på om det i det hele tatt finnes normale folk det ute... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Jeg har vel ikke hatt tyveri, men hærverk. Faktisk første dag jeg hentet bilen min var det noen forbanna idioter som tok knekken på tåkelyset. Sikkert morsomt å stå å sparke i det.. Ellers har jeg kun blitt frastjålet skinnrensen på et verksted og en skure.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Har kun hatt hærverk på en bil jeg hadde og det var en opel corsa, "speila ble brukket" men det var heldigvis en klikk funksjon.værste var at jeg hadde akkurat kommet inn ifra natten bragder og hørte en lyd, så ut vinduet og så en kar gå oppover, hadde jeg sett speila hadde han fått en omgang. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Aldri hatt innbrudd eller hærverk,trur ikkje nåken tørr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 på min tidligere golf ble ene siden ripet opp med nøkkel fra bakluka over bensinlokket og bakdøra , men det ble gjort før jeg kjøpte den , selv har jeg ikke blitt utsatt for hærværk enda , håper det aldri skjer, må være skikkelig SURT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Noen som vet hvor man kan gå til anskaffelse av sånn sms modul? www.bilradiospes.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Noen som prøvde å dirke opp den første bilen jeg hadde, noe de av en eller annen grunn ikke klarte, så dro de hele lås-sylinderen ut av døra, så det ble et stort krater igjen der den hadde vært, før de så valgte å knuse ruta...idioter. Så tok de min ødelagte cd-spiller, NYPD t-skjorta mi, og to tuborg. I tillegg tok de en sekk jeg hadde i baksetet, for å ha ølen og cd-spilleren i. Og i bagasjerommet lå det en subwoofer med forsterker som de ikke så. Idioter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Jeg har vært heldig til nå! Ikke ett eneste innbrudd! Håper det fortsetter sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Vrker som om bmw er et av de mest attraktive bilene å stjele/ramponere...flotters.... Blir full alarm/varsling/oppsporingsystem på meg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 LOL er pinadø mye med BMW ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Eneste som skjedde med min bil var at noen faktisk hadde spyttet på den helt utrolig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wenom Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Ble fra stjelt annlegget mitt her i starten av oktober. Sov hos kjærringa, da en liga stjelte annlegg ut ifra diverse BMW'er. Når jeg var innom og anmeldte det morgen etter hadde alleredet politi damen fått in nærmere ti anmeldelser.. Fint samfunn ^^, Hørte noen rykter om at det var en slik en litaus bande.. Pass på hvor dere setter bilene henn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Heldigvis ikke blitt utsatt for hærverk eller innbrudd enda (redd det kan endre seg nå som jeg har skjerm i bilen... ), bortsett fra at det nesten hver helg er noen som kliner cola og kebab-rester utover den. I mitt tilfelle har det meste av skadeverk kommet fra bilister. To av de tre første bilene mine fikk en dør inntrykt av folk som ikke klarte å snu i den trange gata jeg bodde i uten å komme borti parkerte biler... Ingen la igjen nummer heller, men i tilfelle nr. 2 tok en forbipasserende registreringsnummeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå