Gå til innhold

hva har du fått stjålet av bilen din ?

Champ
 Share

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt innbrudd, men fikk frastjelt en lånt moped engang :lol: Heldigvis bare en sur ts 50x ... :D

Men bilen sto parkert uttafor en fest engang å fikk seg en karamell i høyre bakdør da noen av festdeltakerne begynte å sloss rundt den, å ene karen havna rett i døra ..

Den andre bakdøra blei sparka inn av en full å sur dame som krangla med x'en som satt i baksetet . Fikk peng til ny dør dagen etter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har vel ikke hatt tyveri, men hærverk. Faktisk første dag jeg hentet bilen min var det noen forbanna idioter som tok knekken på tåkelyset. Sikkert morsomt å stå å sparke i det.. Ellers har jeg kun blitt frastjålet skinnrensen på et verksted og en skure..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun hatt hærverk på en bil jeg hadde og det var en opel corsa, "speila ble brukket" men det var heldigvis en klikk funksjon.værste var at jeg hadde akkurat kommet inn ifra natten bragder og hørte en lyd, så ut vinduet og så en kar gå oppover, hadde jeg sett speila hadde han fått en omgang. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min tidligere golf ble ene siden ripet opp med nøkkel fra bakluka over bensinlokket og bakdøra , men det ble gjort før jeg kjøpte den , selv har jeg ikke blitt utsatt for hærværk enda , håper det aldri skjer, må være skikkelig SURT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som prøvde å dirke opp den første bilen jeg hadde, noe de av en eller annen grunn ikke klarte, så dro de hele lås-sylinderen ut av døra, så det ble et stort krater igjen der den hadde vært, før de så valgte å knuse ruta...idioter. Så tok de min ødelagte cd-spiller, NYPD t-skjorta mi, og to tuborg. I tillegg tok de en sekk jeg hadde i baksetet, for å ha ølen og cd-spilleren i.

Og i bagasjerommet lå det en subwoofer med forsterker som de ikke så. Idioter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fra stjelt annlegget mitt her i starten av oktober. Sov hos kjærringa, da en liga stjelte annlegg ut ifra diverse BMW'er. Når jeg var innom og anmeldte det morgen etter hadde alleredet politi damen fått in nærmere ti anmeldelser.. Fint samfunn ^^, Hørte noen rykter om at det var en slik en litaus bande.. Pass på hvor dere setter bilene henn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ikke blitt utsatt for hærverk eller innbrudd enda (redd det kan endre seg nå som jeg har skjerm i bilen... :? ), bortsett fra at det nesten hver helg er noen som kliner cola og kebab-rester utover den.

I mitt tilfelle har det meste av skadeverk kommet fra bilister. To av de tre første bilene mine fikk en dør inntrykt av folk som ikke klarte å snu i den trange gata jeg bodde i uten å komme borti parkerte biler... :roll: Ingen la igjen nummer heller, men i tilfelle nr. 2 tok en forbipasserende registreringsnummeret :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...