Gå til innhold

Trenger hjelp med hvordan gjøre ferdig anlegg i e36 Bilder!!


 Share

Anbefalte innlegg

Søreng: De tok ingenting. Ble nok skremt av alarmen som gikk av.

Ang. kapping i metallet:

Men nå hadde jo Tommy et frontsett som har en større magnet enn dine. Så det er ikke sikkert du trenger å kappe.

Og. Mr.Odland har jo et meget godt poeng der. Hva skjer med kondisen i en evt. kollisjon? Stakkart han som sitter i midten bak da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig: Det var jo bra at de ikke tok noe, men allikevel surt med bil uten vindu og masse vann og glasskår i bilen :/

Og med kondisen.. Den skal jo festes med 4 skruer i hattehyllen og henger jo i kablene.. men vil den forstatt rives løs dersom det er et kræsj i ja si 70-80km/t? Må finne ut hva jeg skal gjøre nå før jeg srur enda mer hull i hyllen hvis jeg skal flytte den :P

Og med høytalerne må jeg jo nesten se, men tommy hadde bra tips der! Får se om det blir tid i helgen til dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var spilleren på plass i bilen, så nå mangler bare å få inn høytalerene og subben. Håper at jeg får tid til å sette på plass dette i helgen nå. Har ennå ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre med kondisen... Men fikk ikke lyd i orginalhøytalerne når vi prøvde å koble de til spilleren.. skjekket at ledningene var koblet til, men framdeles ingen lyd.. menmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...