pocket Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Intressant tema dette med 6,5" framme, skulle gjerne hatt dette på min også. Når du kapper i metalet Tommy, må man da også borre nye "feste hull" til selve elementet? Man må jo få skrudd det fast på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Søreng: De tok ingenting. Ble nok skremt av alarmen som gikk av. Ang. kapping i metallet: Men nå hadde jo Tommy et frontsett som har en større magnet enn dine. Så det er ikke sikkert du trenger å kappe. Og. Mr.Odland har jo et meget godt poeng der. Hva skjer med kondisen i en evt. kollisjon? Stakkart han som sitter i midten bak da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Får lodde kablene i skoene så blir den nok hengende i kablene om den skulle klare å løsne fra selve hatthyllen. Kansje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 Stig: Det var jo bra at de ikke tok noe, men allikevel surt med bil uten vindu og masse vann og glasskår i bilen :/ Og med kondisen.. Den skal jo festes med 4 skruer i hattehyllen og henger jo i kablene.. men vil den forstatt rives løs dersom det er et kræsj i ja si 70-80km/t? Må finne ut hva jeg skal gjøre nå før jeg srur enda mer hull i hyllen hvis jeg skal flytte den Og med høytalerne må jeg jo nesten se, men tommy hadde bra tips der! Får se om det blir tid i helgen til dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 da var spilleren på plass i bilen, så nå mangler bare å få inn høytalerene og subben. Håper at jeg får tid til å sette på plass dette i helgen nå. Har ennå ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre med kondisen... Men fikk ikke lyd i orginalhøytalerne når vi prøvde å koble de til spilleren.. skjekket at ledningene var koblet til, men framdeles ingen lyd.. menmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Husk at kondis skal sitte så nær sterker som mulig ,gjem den i bagasjen! Ikke spøk med slikt utsyr! Har det selv og er meget fornøyd,og min er gjemt under et orginalt deksel på vensre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Når jeg kjøpte anlegg til bilen (JBL) Kjøpte jeg av dimensjoner som passet i alt det originale. 6x9 fikk jeg med slik jeg kunne bare kunne hende de der dem originale her. Fullt anlegg i bilen uten det syntes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå