Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BMW har ved de nyere modellene valgt å skille mellom sedan, stasjonsvogn, coupe og cabriolet - og derfor er det nå E90, E91, E92 og E93.. Det ryktes også om at E90 og E91 vil få likheter med E92 og E93 ved facelift.. Jeg legger ved noen sammenliknbare bilder for E90 og E91 vs E92 og E93..

0024.jpg

0670.jpg

0026.jpg

0608.jpg

Skrevet
  E46Hazey skrev:
er så glad for at jeg har en e46 facelift coupe

I stedet for e92? Hvis vi ser bort i fra at e92 selvfølgelig er dyrere og har en slags status i og med at det er den _nyeste_ coupeen, så er jeg faktisk enig med deg. Hadde jeg hatt nok penger til en e92 hadde jeg heller kjøpt en facelift e46 coupe og satt resten av pengene i banken.

Skrevet

Og M3 blir vel E94?

På samenligningen til T.A.S ser man godt forskjellen; og etter min mening, hvor mye mer riktig designet på E92/93 er.

Nyrene til E90/91 har i likhet med E63/64 en list øverst, som minner meg om en trønderbart. Det er ikke "bærre lækkert". Kan ikke si jeg digger lyktene på de to heller.

bmw_m6_front.jpg

0024.jpg

moustache.jpg

Skrevet

At BMW skal fjerne trønderbart grillen tror jeg skjer relativt raskt på E90 og E91, evt ved facelift. E90 M3 testes og på denne modellen er blandt annet lyktene maskert og den har fått E92 grill. Jeg tviler ikke på at de kommer til å forandre lyktene. M3 vil nok ikke hete E94.. Det blir E92 M3 og evt. E90, E91 og E93 M3 noe som det er mest sansynlig at det blir.. Hvertfall førstnente og sistnevnte av de tre som var noe "usikkert"...

Skrevet
  kilronan skrev:
Er det bare meg som mener BMW med fordel kunne utformet lyktene på coupeen slik?

Renere, penere, mer elegant og mer aggressiv.

e92_facelift.jpg

Er enig med at den den er penere uten den lille vippen helt innst i lykten! Men hva e den nye 5 seiren da, er E60 sedan og E61 stasjonsvogn?

Skrevet
  K.T skrev:

Er enig med at den den er penere uten den lille vippen helt innst i lykten! Men hva e den nye 5 seiren da, er E60 sedan og E61 stasjonsvogn?

Ja !... :wink:

Skrevet
  kilronan skrev:
Er det bare meg som mener BMW med fordel kunne utformet lyktene på coupeen slik?

Renere, penere, mer elegant og mer aggressiv.

e92_facelift.jpg

Hva mener du egentlig? Det bildet er av en Coupè (dersom du ikke skulle være klar over det) Kanskje jeg misforstår nå (?)

Skrevet
  Fredrik skrev:
  K.T skrev:

Ja !... :wink:

Tenk om hundre år da, når det har kommet 10-15 fornyinger av hver modelrekke, og det i tillegg muligens blir flere modeller (kommende MPV for eks.). DA! kommer vi til å gå vi i surr da.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...