Deep Dish Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Hvis du fikk muligheten til å være designer i BMW, hva ville du ha forandret på i dagens modeller..??? Jeg ville iallefall ha gjort om på 7-serien, laget den enda mer "maskulin" og skilt den mer ut ifra 5-serien.... I tillegg ville jeg ha fått produsert en M7, i konkurranse med bla S8.! Så ville jeg ha droppet 1-serien, (sorry) men dette er noe BMW aldri skulle ha begynt å produsere... Regner med folket her har sine egne drømmer om hvordan deres egen drømme-BMW skal være, så del dine "fantasier" med resten av oss andre og se om vi kan bli enige om den perfekte BMW modellen..!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Fortsatt å produsere E38 Laget en ny 8 serie (m?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 laget en retro versjon av div serier. f.eks en e21 med e92 m3 utstyr og prestanda. (selvfølgelig ikke når det gjelder toppfart) og laget en 1 serie med 4 hjulstrekk og litt grym turbomotor så bmw kunne fått et bein innenfor rally igjen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Har kanskje ikke så mye med design, men hadde jeg fått bena innenfor BMW-konsernet, så skulle jeg ha fått de til å bygge nye E30 M3`r!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Har kanskje ikke så mye med design, men hadde jeg fått bena innenfor BMW-konsernet, så skulle jeg ha fått de til å bygge nye E30 M3`r!! Det værste er at denne bilen sikkert hadde solgt som F også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Jepp, en ny utgave av E30 M3 ville jeg trumfa inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 E87 er vel ikke dumt at de laget? De skal ekspandere, og det betyr nye kunder og nye bil typer. Var det ikke slik at de hadde over 20 nye biler på design bordet, men at de ikke ville lage alle disse nå. Men regn med 2 serie coupe, 2 serie cab (basert på 1 serie) X1 (også basert på 1 serie. X6 7 seter MPV type, basert på X5. I tillegg en V serie, med base fra 3 og 5 serien. Så får vi sikkert også se CLS variant av 3 og 5 serien. Skjønner ikke hvorfor dere stort sett bare mimrer, hva med å se fremover også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Skjønner ikke hvorfor dere stort sett bare mimrer, hva med å se fremover også? Det var på 80-tallet alle godbilene ble lagd.. Neida, men det hadde vært morsomt om de kunne laget en 1-serie evt 3-serie som var lett og med en turtallsvillig motor, lite utstyr pga vekt og diff.. Gjerne med en del carbondeler, men det blir nok for dyrt.. Ja, jeg vet om 320is, men syntest den er for komfortabel, tung og mangler litt motor. De burde også gjøre som Porsche, og tilby en "sportspakke" med bur, bøttestoler, brannslukker etc for M3`n når den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Da ville jeg laget en BMW som kan ta opp kampen mot Mercedes CLS. Kanskje kalt den for en ny 8-serie, med to ekstra dører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 laget en retro versjon av div serier.f.eks en e21 med e92 m3 utstyr og prestanda.. hehe WORD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Mitt forslag er at BMW utvider "M" begrepet til også å inneholde et sportskonsept som kan implementeres i alle modellene... litt som det gamle "M-Tech" konseptet bare mer seriøst. På den måten kan man f.eks bestille en ny E87 120i M-Tech som er strippet for alt unødvendig utstyr og tilpasset div. reglementer for seriøs banekjøring etc. (les: Porsche´s Cup konsept). Hvis dette konseptet også er tilgjengelig for de relativt billige modellene og ikke kun de "ekte" M-modellene tror jeg at BMW igjen kan bli oppfattet slik de ble på 70 og 80-tallet... nemlig sportslig i ordets rette forstand. Dagens E46 M3 er mest av alt en sofistikert "GT" - Grand Tourer... bygget primært for det amerikanske markedet. Jeg er med andre ord langt på vei enig i at BMW trenger å stramme opp dagens profil med modeller som bærer arven etter M30 M3 og E30 318is videre. De av BMW´s modeller jeg har mindre sansen for er de med de minste motorene på fire sylindrer som ikke har turbo/kompressor. I tillegg mener jeg at X3 og X5 burde vært skilt ut som et eget spesialisert merke i selskap med Mini og Rolls-Royce. Det ville gjort det mulig å ta opp kampen med bl.a Range Rover og Cayenne på mer like vilkår. Jeg er også i tvil om strategien med de enormt store motorene i modeller som f.eks E60/61 550i og E65 750i/760i er den rette i en mer og mer miljøfokusert verden. Mindre motorer med turbo/kompressor er mer effektive, er mer politisk korrekte og ikke minst har BMW gamle tradisjoner med slike motorer. E23 745i ble konstruert fordi erfaringene fra oljekrisene i 1974 og 1980 var et viktig argument i BMW´s daværende økonomiske strategi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Synes BMW kunne laget noe rått! Synes BMW kan lage noe skikkelig heftig som stiller i samme klasse som Ferrari, Lamborghini og div Det hadde vert morsomt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 En ting til, jeg ville og endra på E60 5-serien... Ville hatt andre lykter på den og mer linjer på siden... Og M5 E60 mod. er alt for mye M-merker på i forhold til E39... Blir litt for mye "Look at me, look how powerful I am" bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sollitoo Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 hadde jeg vært innenfor der, ville jeg ha laget flere "styling/utstyrs" pakker, som kunne blitt bestilt bilen med, eventuelt ettermontert.. da dere nevner 1 serien, så skulle den kommet med en ild sint motor, så den kunne tatt over for de stygge golfene og de små bilene.. Også måtte X serien vært MY omgjordt, for der har ikke BMW vært heldige med utseende sitt... den er liksom sååå jævla simpel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 hadde jeg vært innenfor der, ville jeg ha laget flere "styling/utstyrs" pakker, som kunne blitt bestilt bilen med, eventuelt ettermontert..da dere nevner 1 serien, så skulle den kommet med en ild sint motor, så den kunne tatt over for de stygge golfene og de små bilene.. Også måtte X serien vært MY omgjordt, for der har ikke BMW vært heldige med utseende sitt... den er liksom sååå jævla simpel. 1 serie kommer med 335i motoren, det skulle vel være en grei motor? X serien, hvis du mener X3, så skjønner jeg hva du mener, X5 derimot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå