Gå til innhold

Test av 335i

Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ble faktisk veldig positivt overrasket over utseendet på coupéen etter å ha sett den artikkelen. Vet ikke hvorfor, men.. Nå må jeg si jeg liker utseendet veldig godt faktisk. Selv til tross for de "Saab-lignende" baklyktene. Nice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også E92 er helt rå og en 320i med 170 HK og et stk. eksostut er helt OK for min del. Det er kanskje litt dumt at E92 har et så til de grader mye mer vellykket design enn E90/91 at man nesten mister lysten på å kjøpe en E91... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også E92 er helt rå og en 320i med 170 HK og et stk. eksostut er helt OK for min del. Det er kanskje litt dumt at E92 har et så til de grader mye mer vellykket design enn E90/91 at man nesten mister lysten på å kjøpe en E91... :?

Helt enig Fredrik, personlig syns jeg at E91 også er vellykket.

Men E92 er helt rå, E90 min faller fullstendig gjennom ved siden av en E92.

Så en E92 335i, er for meg noe av en perfekt kombinasjon.

Diesel'ens fordeler forsvinner brått, og bensin motorens smidighet står virkelig frem.

:wink:

Men BMW viser med all mulig tydelighet at de har laget en kjempe suksess ved den nye 3 serie plattformen.Noe av en benchmark, og de trengte det for å vise sin posisjon i markedet!

Og de scorer høyt i veldig mange kategorier - jeg er imponert!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes E92 har en fæl rompe, E90´n kan jeg svelge, men ikke E92. Når det kommer til fronten synes jeg E92 er vel "slapp i maska". Savner et litt mer agressivt utseende. Dette synes jeg er mer vellykket på E90. Litt mer kantete og maskulint.

BMW%203-serie%20racer%20V8%20%281%29.JPG

E92 blir litt sånn "snill bissevov" i mine øyne..

azn1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...