Gå til innhold

Så en relativt ny 7-serie på jobben i dag!

RenZor
 Share

Anbefalte innlegg

En av sjefene til Von Roll Innova (tysk industrifirma) kjører denne råe 7-serien. Rekner med det er en diesel pga ingen endestusser bak?

dsc00226xf0.jpg

dsc00228hj9.jpg

Men hvor smart han egentli er kan sikkert diskuteres. 275/30/20 SOMMERDEKK (dessuten lite møster) bak. Og 245/30/20 foran. :shock:

Tøft me breie dekk men burde kansje hatt seg noen vinterdekk? :P

dsc00224ew5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-serien er ein av dei finaste luksusbilane spør du meg, den er liksom noe utenom det vanlige :P nesten kvar dag eg blir kjørt til skolen, treffer me ein facelift 7-serie (vet ikke vilken utgave) med full ac-schnitzer! :P den er mye kulere i virkeligheta enn på bilder! drit bra bil ivertfall :D

vet du kor mye han ga for den 7ern i tyskland? bare litt nysgjerrig over forskjellen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-serien er ein av dei finaste luksusbilane spør du meg, den er liksom noe utenom det vanlige :P nesten kvar dag eg blir kjørt til skolen, treffer me ein facelift 7-serie (vet ikke vilken utgave) med full ac-schnitzer! :P den er mye kulere i virkeligheta enn på bilder! drit bra bil ivertfall :D

vet du kor mye han ga for den 7ern i tyskland? bare litt nysgjerrig over forskjellen..

Ja slike 7-biler må være drømmebilen. Max mafia om de er sorte 8)

Men jeg aner ikke hva han har betalt, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha faceliften etter min mening. Den første ser ut som en russisk romskip. Frontlyktene er bare ikke pene. Jeg hadde valgt både ny A8/S8 fremfor en E65 (ikke facelift) idag. E32 og E38 derimot var meget pene 7ere.

Det var jo også dølle hjul på den sorte..

Her et par kule :P

Breyton_E65_1.jpg

Breyton_E65_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...