RenZor Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 En av sjefene til Von Roll Innova (tysk industrifirma) kjører denne råe 7-serien. Rekner med det er en diesel pga ingen endestusser bak? Men hvor smart han egentli er kan sikkert diskuteres. 275/30/20 SOMMERDEKK (dessuten lite møster) bak. Og 245/30/20 foran. Tøft me breie dekk men burde kansje hatt seg noen vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 E65 har faktisk skjulte enderør enten det er diesel eller bensin. Bilen med disse hjulene viser virkelig E65 i sitt rette element.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 7-serien du så er en pre-facelift modell... ergo er den fra 2005 eller tidligere. Før facelift i 2005 Etter facelift i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 7-serien er ein av dei finaste luksusbilane spør du meg, den er liksom noe utenom det vanlige nesten kvar dag eg blir kjørt til skolen, treffer me ein facelift 7-serie (vet ikke vilken utgave) med full ac-schnitzer! den er mye kulere i virkeligheta enn på bilder! drit bra bil ivertfall vet du kor mye han ga for den 7ern i tyskland? bare litt nysgjerrig over forskjellen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 7-serien er ein av dei finaste luksusbilane spør du meg, den er liksom noe utenom det vanlige nesten kvar dag eg blir kjørt til skolen, treffer me ein facelift 7-serie (vet ikke vilken utgave) med full ac-schnitzer! den er mye kulere i virkeligheta enn på bilder! drit bra bil ivertfall vet du kor mye han ga for den 7ern i tyskland? bare litt nysgjerrig over forskjellen.. Ja slike 7-biler må være drømmebilen. Max mafia om de er sorte Men jeg aner ikke hva han har betalt, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Du må ha faceliften etter min mening. Den første ser ut som en russisk romskip. Frontlyktene er bare ikke pene. Jeg hadde valgt både ny A8/S8 fremfor en E65 (ikke facelift) idag. E32 og E38 derimot var meget pene 7ere. Det var jo også dølle hjul på den sorte.. Her et par kule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Jeg takler ikke helt de baklyktene på pre-faceliften. Husker første gang jeg så en slik, trodde det var noe jalla-styling som var ettermontert Facliftet utgave er derimot en MEGET pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå