Gå til innhold

2 stk M3 csl på Finn!

Patrick B
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy fader så strøkne biler!

Hva er forskjell på denne kontra vanlig M3 på utseende?

CSL står vel for coupe licht sport eller no, altså en lettvekts coupe. Den er vel ca 250kg? lettere en en vanlig E46 M3, den har carbontak, 17hk mer, fullt interiør i carbon og alcantara der førerstolene er av kullfiber, tror de veiler 2-3kg per stk! osv osv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... det slår meg at E46 M3 CSL åpenbart ikke er mer entusiastbil enn at så snart det er tid for en ny M3 modell så selges bilen... :-k ... Disse bilene representerer åpenbart for store investeringer for eierne... ikke at eierne ikke har råd til bilene, men utelukkende verdifallet som kommer i forbindelse med introduksjonen av E92 M3 gjør at de bør selges. Alternativt er det for hard-core banekjørere ikke spennende nok å ha en utgående modell. E46 M3 CSL er allikevel en fantastisk fin bil og den blir ikke automatisk dårligere fordi det står en ny M3 klar i kulissene... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den ene bilen har samme post adr som meg.

Men aldri sett den ute å kjøre (å tro meg jeg ville sett den) så tror nok dette er garasje biler som luftes når eieren ikke har andre ting å gjøre på som å være ute med cabin cruiseren sin, 500m2 hytten sin , eller en sjapp helge tur til paris, bare for "å komme seg litt vekk"

Men men, er nok bare misunneligheten som snakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den ene bilen har samme post adr som meg.

Men aldri sett den ute å kjøre (å tro meg jeg ville sett den) så tror nok dette er garasje biler som luftes når eieren ikke har andre ting å gjøre på som å være ute med cabin cruiseren sin, 500m2 hytten sin , eller en sjapp helge tur til paris, bare for "å komme seg litt vekk"

Men men, er nok bare misunneligheten som snakker.

Eieren er medlem på bimmers, så han kan sikkert fortelle om hvor mye han bruker den, men tipper det er en del siden den har gått over 50`km på ca 2 år.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader så strøkne biler!

Hva er forskjell på denne kontra vanlig M3 på utseende?

CSL står vel for coupe licht sport eller no, altså en lettvekts coupe. Den er vel ca 250kg? lettere en en vanlig E46 M3, den har carbontak, 17hk mer, fullt interiør i carbon og alcantara der førerstolene er av kullfiber, tror de veiler 2-3kg per stk! osv osv :wink:

CSL, Coupè, Sport und Leichtbau :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg skulle ta bilde av den cls'an fra bergen, da hjoldt eigeren på og angripe meg:=) hehe

merkelig

Det var merkelig oppførsel? Man må vel nesten forvente å bli tatt bilde av når man har en slik bil, og det er vel i utgangspunktet bilen som er foto objektet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...