Kenny_ Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Thja, men er vel ikke å komme unna at du har godt med peng når du har en slik dyr bil.. Lillevenn/frøken. Hehe, da får du en overraskelse når du ser meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Den andre der er nok Nils Tronrud sin egen bil.. sikkert ikke dårlig holdt den heller.. Stemmer det. Den er tatt godt vare på. Jeg syntes det var rart at han nå skulle selge CSL'en som han har vært så utrolig glad i. Men det var visst av den grunn Fredrik nevnte. Et større tap når den nye M3' en kommer. Nei! Det stemmer ikke!! Nils sin bil er ikke for salg. Sist jeg pratet med ham hadde bilen hans gått ca. 8000 km, den er en Garage Queen! Og det burde du fra Hønefoss vite...Hvis dere sjekker nr. på www.brreg.no så vil dere se at den som er til salgs på Hønefoss er eid av Sigmund i Oslo og har en del gjeld... Den er bruktimportert i sommer fra Tyskland. Det har bl.a. vært byttet motor i den, det har de visst "glemt" å ta med i annonsen... Det som er litt rart i det hele er at Sigmund pratet en del med meg før han handlet bil og M3 CSL var den store drømmebilen hans. Nå skal han selge den, etter å ha eid den noen få måneder og bare kjørt noen få tusen km med den... Jeg forstår det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Thja, men er vel ikke å komme unna at du har godt med peng når du har en slik dyr bil.. Lillevenn/frøken. Hehe, da får du en overraskelse når du ser meg Åja, det er det gode gamle norske misunnelsen som er ut og går igjen!? Like greit at du innrømmet det med en gang! Det er mye snakk om prioriteringer! Ikke har jeg kjerring, heller ikke unger. Og der er det MYE penger å spare! Men ellers, så er jeg selvstendig næringsdrivende innen eiendom og klarer meg helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Nei! Det stemmer ikke!! Nils sin bil er ikke for salg. Sist jeg pratet med ham hadde bilen hans gått ca. 8000 km, den er en Garage Queen! Og det burde du fra Hønefoss vite...Hvis dere sjekker nr. på www.brreg.no så vil dere se at den som er til salgs på Hønefoss er eid av Sigmund i Oslo og har en del gjeld... Den er bruktimportert i sommer fra Tyskland. Det har bl.a. vært byttet motor i den, det har de visst "glemt" å ta med i annonsen... Det som er litt rart i det hele er at Sigmund pratet en del med meg før han handlet bil og M3 CSL var den store drømmebilen hans. Nå skal han selge den, etter å ha eid den noen få måneder og bare kjørt noen få tusen km med den... Jeg forstår det ikke! Faktisk så vet jeg hvor glad Nils Kjetil er i CSL'en derfor ble jeg overrasket over at den stod til salgs (eller ikke til salgs ). Grunnen til at jeg trodde var Nils Kjetil sin er at det for meg er ukjent med noen andre CSL'er som har gått i omerådet og trakk en rask konklusjon. Nils Kjetil bor heller ikke lenger i Hønefoss (der vi nesten var naboer før), han bor nå i Hole komune og jeg har derfor ikke like mye kontakt med han lenger. Det at det ikke er hans som er til salgs er jo veldig bra da Kjenner du til hvem som tok inn denne bilen fra Tyskland? En med navn Bjørn Amundsen i fra Ask? Han tok inn en CSL for en kamerat, og det kryr jo ikke så veldig av dem her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Faktisk så vet jeg hvor glad Nils Kjetil er i CSL'en derfor ble jeg overrasket over at den stod til salgs (eller ikke til salgs ). Grunnen til at jeg trodde var Nils Kjetil sin er at det for meg er ukjent med noen andre CSL'er som har gått i omerådet og trakk en rask konklusjon.Nils Kjetil bor heller ikke lenger i Hønefoss (der vi nesten var naboer før), han bor nå i Hole komune og jeg har derfor ikke like mye kontakt med han lenger. Det at det ikke er hans som er til salgs er jo veldig bra da Kjenner du til hvem som tok inn denne bilen fra Tyskland? En med navn Bjørn Amundsen i fra Ask? Han tok inn en CSL for en kamerat, og det kryr jo ikke så veldig av dem her i Norge. Raske konklusjoner er litt "farlig" på nettet... Jeg vet ikke hvem som har tatt inn denne bilen. Den har kun vært registrert på Sigmund... Hvis du kjenner han Bjørn, så er det vel bare å ta en tlf.?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Raske konklusjoner er litt "farlig" på nettet... Da er det jo bra at noen tar tak i det som er feil, slik at andre (og meg selv) blir oppmerksom på det og får vite hva som er riktig. Jeg vet ikke hvem som har tatt inn denne bilen. Den har kun vært registrert på Sigmund...Hvis du kjenner han Bjørn, så er det vel bare å ta en tlf.?! Ja det er jo ikke værre enn å ta en tlf., han er en bekjent av faren min, men jeg kan jo høre med han da. Også får du ha fortsatt lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Takk for det ErikS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 M3_CSL Det eneste jeg har å "komme med" er at annonsen din var glimrende! Slik en annonse for en slik bil skal være! Veldig utfyllende og bra! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Takk M3cab! Mest mulig informasjon i annosen fører til færrest mulig "masetelefoner"... At det er en entusiast som eier biler, levner vel ikke annonsen mye tvil om... Jeg burde kanskje hatt et bilde av motorrommet... Det er jo strøkent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå