Gå til innhold

Hyundai Coupe

jensemann23
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan vet du det?

Det vet jeg fordi den først og fremst er bygget for det amerikanske markedet der "soft-coupe" etterspørselen er stor... og designet betyr alt. Bilen har en lat V6 motor (selv M30B28 motoren i E28 er mer effektiv) i kombinasjon med forhjulsdrift og når den i tillegg har en relativt bløt fjæring er den vel omtrent så langt fra BMW´s filosofi som det er mulig å komme i teknisk forstand. 0-100 Km/t klarer den på 8,3 sekunder og topphastigheten er ca. 220 Km/t. Når dette er nevnt tror jeg den generelle byggekvaliteten er bra... Hyundai bygger faktisk rimelig solide biler, men den opplevde kvaliteten er på nivå med 15-20 år gamle BMW´er. Poenget med Hyundai Coupe er at den ser dyr ut, men er billig i forhold til den ekte varen fra Mercedes-Benz og BMW... og man får hva man betaler for... :wink:

Jensemann23: Mitt forslag er at vi nå begynner å bevege oss mot BMW igjen i diskusjonen. Vi kan selvfølgelig snakke om Hyundai, Fiat og andre bilmerker her inne, men diskusjonen skal på en eller annen måte være i relasjon til BMW og ikke på tross av BMW. Hvis du har annet på hjertet kan du f.eks skrive videre i denne tråden... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, her kommer litt mer BMW: Kom over en 318 92modell på finn som har 184000km på telleren. Her: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=8820671&sid=10aDuURIbi085622&pos=1&tot=1

Har stått i garasje uten å blitt brukt i 6 år.. Her er det vel fare for mye morkne slanger, pakninger og foringer, eller hva sier dere? Er dette noe bra idè? Har ikke fått tak i selger ennå, men prøver.. Dårlige bilder på nett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forslag er at vi nå begynner å bevege oss mot BMW igjen i diskusjonen. Vi kan selvfølgelig snakke om Hyundai, Fiat og andre bilmerker her inne, men diskusjonen skal på en eller annen måte være i relasjon til BMW og ikke på tross av BMW. Hvis du har annet på hjertet kan du f.eks skrive videre i denne tråden... :wink

Enig!!!

Kjøp deg den Hyundai'n med 10 front lykter, den er lekker...

:roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en hyundai coupe 1998 mod tidligere, og bilen var fin å se på, med tanke på sportslighet, og utseende ellers. men nå det kommer til kjørekomfor, og hvordan den opfører seg i fart er det noe helt annet. bilen oppførte seg vinglete, og ukontrollerbar. så her vil jeg si at bmw har noe som hyundai ikke klarer og få til. eneste positive med bilen var at var en grei bil vedlikeholdsmessig, og lite feil.

så skal du ha en bil med kjørekomfor, og sikkerhet hadde jeg nok holdt meg til bmw, eller en annen "tysker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...