Gå til innhold

E46 M3 Touring??

jumpin
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alpina E46 B3 3,3 Touring og B3S 3,3 Touring ble konstruert som et praktisk alternativ til E46 M3. B3S 3,3 Touring er ikke en M3, men et fornuftig alternativ med sine 305 HK ved 6300 rpm og 362 Nm ved 4800 rpm. 0-100 Km/t går løs på 5,8 sekunder og topphastigheten er 266 Km/t.

Alpina E46 B3 3,3 Touring

Alpina_B3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sorte som SS har bygget er godkjent med m3 motoren og de moddene som er gjort.. Så som diskutert mange mange ganger før, så kan dette (i mine øyne) kalles en m3. Denne er gjennomført bygget. Men prisen må såklart være lavere enn en org m3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sorte som SS har bygget er godkjent med m3 motoren og de moddene som er gjort.. Så som diskutert mange mange ganger før, så kan dette (i mine øyne) kalles en m3. Denne er gjennomført bygget. Men prisen må såklart være lavere enn en org m3.

Hvordan kan du kalle dette M3? er den modda til en coupe også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har vi 3 alternativer tror jeg. Enten er det en touring med full m-tech styling som hun tror er en M3, eller så er det en ombygd bil og hun surrer med hva som kom fra fabrikk eller det kan være hun skrøner. jeg tipper det er det første alternativet og at hun ikke ved forskjell på M-tech og M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...