oddis Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Bare å be hu ta et bilde av motorrommet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Bare å be hu ta et bilde av motorrommet det Da har a nok ikke noe kamera.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Haha, du sier noe Problemet er vel at man først må finne ut hvordan man tar opp panseret Ja, den var slem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Hvis vi ser tilbake i tid og frem i tid så ser man "M3" i både coupe (2 dørs), sedan (4 dørs) og som touring (den nye som skal komme). Så når det gjelder denne bilen som nevnes her i tråden (hva den nå er), hvis den er komplett ombygd med alt som hører til, og godkjent, så ser jeg ikke noe problem med å kunne kalle dette en ///M3, men da med tilnavnet TOURING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Hvis vi ser tilbake i tid og frem i tid så ser man "M3" i både coupe (2 dørs), sedan (4 dørs) og som touring (den nye som skal komme).Så når det gjelder denne bilen som nevnes her i tråden (hva den nå er), hvis den er komplett ombygd med alt som hører til, og godkjent, så ser jeg ikke noe problem med å kunne kalle dette en ///M3, men da med tilnavnet TOURING Det er jeg ikke helt enig i... BMW har aldri solgt en M3 Touringvariant og dermed er dette (hva det nå enn er) ikke en M3. Det mest korrekte er å kalle bilen en custommodell eller en M3 replika/kopi som Touring. Det er flere årsaker til at BMW ikke selv har utviklet en M3 Touring og den mest sannsynlige forklaringen er at Touringkonseptet ikke har blitt oppfattet som sportslig nok i USA og på kontinentet. Selv her i Danmark er det mange som rynker på nesen over kombinasjonen 3-serie og stasjonsvogn... og i England kalles en stasjonsvogn stadig på folkemunne for "a plummers car"... en "rørleggerbil"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Sto visst noe forran fremdøra og......Hun skulle sende meg bilder idag....så vi får se.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Nå er vi spente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Siste oppdatering.... Det står en "M" rundt omkring....og de velkjennte stripene....men utifra da eg trur eg veit så kan det jo likegjerne være en M-tec......eller? Hu har "Glømt" og "Glømt" å ta bilder heila veko no....og no e da visst ikkje lys i garasjen der bilen står...bilen er visst registrert som M3 hos biltilsynet...(uten at DET trenger å tilsi at det er ein "EKTE" M3...) Speedometeret går visst til 250 Km/t....(pleier dei ikkje å gå til 300 i M bilene?..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Hvis vi ser tilbake i tid og frem i tid så ser man "M3" i både coupe (2 dørs), sedan (4 dørs) og som touring (den nye som skal komme).Så når det gjelder denne bilen som nevnes her i tråden (hva den nå er), hvis den er komplett ombygd med alt som hører til, og godkjent, så ser jeg ikke noe problem med å kunne kalle dette en ///M3, men da med tilnavnet TOURING Det er jeg ikke helt enig i... BMW har aldri solgt en M3 Touringvariant og dermed er dette (hva det nå enn er) ikke en M3. Det mest korrekte er å kalle bilen en custommodell eller en M3 replika/kopi som Touring. Det er flere årsaker til at BMW ikke selv har utviklet en M3 Touring og den mest sannsynlige forklaringen er at Touringkonseptet ikke har blitt oppfattet som sportslig nok i USA og på kontinentet. Selv her i Danmark er det mange som rynker på nesen over kombinasjonen 3-serie og stasjonsvogn... og i England kalles en stasjonsvogn stadig på folkemunne for "a plummers car"... en "rørleggerbil"... De har jo tydeligvis ombestemt seg da, siden nye ///M3 skal komme i Touring-versjon Men at de tidligere ikke har hatt en slik modell har du selvfølgelig helt rett i Hva folk i USA og på kontinentet mener om stasjonsvogn og sportslighet er for meg knakende likegyldig, la de kjøre en Audi RS4 Avant eller S4 Avant, så skal jeg høre på dem etterpå! hehe! At BMW nå tar etter dette syns jeg bare er kjempefint! Så får Audi være Audi Tror det er mange som har vurdert Audi's RS/S-Avant'er til fordel for BMW ///M3 og ///M5 pga bedre lasteplass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 De har jo tydeligvis ombestemt seg da, siden nye ///M3 skal komme i Touring-versjon Men at de tidligere ikke har hatt en slik modell har du selvfølgelig helt rett i Hva folk i USA og på kontinentet mener om stasjonsvogn og sportslighet er for meg knakende likegyldig, la de kjøre en Audi RS4 Avant eller S4 Avant, så skal jeg høre på dem etterpå! hehe! At BMW nå tar etter dette syns jeg bare er kjempefint! Så får Audi være Audi Tror det er mange som har vurdert Audi's RS/S-Avant'er til fordel for BMW ///M3 og ///M5 pga bedre lasteplass! Min personlige mening er at BMW til og med nesten burde ha presentert E30 M3 som stasjonsvon... jeg liker med andre ord stasjonsvogner... ... Saken er imidlertid at vi faktisk kan takke Mercedes-Benz W124 stasjonsvogn og E34 Touring... og i særdeleshet E34 M5 Touring for at stasjonsvognkonseptet ble stuerent. Volvo har jo alltid satset på stasjonsvogner, men det ble i sin tid litt for mye familiehysteri og labrador til at konseptet ble oppfattet som kult. Jeg er forøvrig redd for at det for BMW nettopp er knakende likegyldig hva vi her oppe i det høye nord mener om stasjonsvogner eller ikke. Det er markedet i USA som bestemmer hva BMW produserer og nettopp USA er som en supertanker å vende når det gjelder nye konsepter. I USA er det stadig små lastebiler med enorme bensinmotorer som gjelder... det var populært på 50-tallet her i Europa. Lille Norge (og Skandinavia alt ettersom) er som en speedbåt i forhold... vi absorberer nye konsepter som om vi ingen historie eller tradisjoner har... på godt og vondt. Langsomt kommer de andre etter og i dag er sportslige stasjonsvogner nesten akseptert i USA også. Jeg tror imidlertid ikke at en M3 Touring salgsmessig vil kunne måle seg med sedanutgaven... til det er M-konseptet slik det er nå for innarbeidet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Iht. Tim Røsand som er salgssjef hos Autozentrum og BMW enusiast på sin hals kommer den nye M3 ikke som stasjonsvogn. Den kommer imidlertid som sedan, coupe og Cabriolet. I tillegg kan vi si farvel til SMG og velkommen til BMW´s svar på VW´s DSG... samt manuelt gear. Les evt. mer i denne tråden i bmwccn´s forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Speedometeret går visst til 250 Km/t....(pleier dei ikkje å gå til 300 i M bilene?..) 300 i E46 M3 ihvertfall, og E34 M5 for den saks skyld. Bilen kan jo allikevel være ombygd og fortsatt ha originalt instrumentpanel, men det virker rart. Få tak i regnr så finner du utav det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 bilen er visst registrert som M3 hos biltilsynet...(uten at DET trenger å tilsi at det er ein "EKTE" M3...) Be henne skaffe regnr dersom det ikke er for mørkt til å lese av det. Så får vi vel se hva vi klarer å finne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg har ikke sett noe E46 M3 Touring med 22" felger! Jeg vet at jeg hadde lagt merke til noe sånt! Gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Gleder meg til bilder sjølv og......men tviler på at de kommer med det første.... Skal sende melding til hu og purre på de i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå