NyborgRacing Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Som tema sier, hva ville dere ha gitt for en sånn bil(utolla)? si at den har minste utstyrspakka som ble lever på m3'n det er en 3,2liter km stand 140K, aldri vært borti noe ulukker, en eier siden ny, originale nøkkler service hefter manualer osv. italiensk bil.. vært fint med svar=) og bilen er som han sier helt strøken å fin, aldri vært røyka i den eller noe.. send gjerne pm på dette takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Vansklig og si, men ikke kjøp 3.2litern! De har noen problemer med vanosen, som gjør at de ryker ved mye kjøring, ved høyt turtall! gå heller for 286hestern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 nei for heller kjøpe noen deler hehe, har så lyst på en 321hester.. hva er egentlig vanos? aldri skjønt eller fått svar på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Vanos er variable kammtider vel? På M3'en sitter det vel såkalt dobbel vanos, sikkert fint så lenge det er i orden, men dobbelt så dyrt å reparere når det skjer noe.. Men det skal vel holde skal det ikke, så kjøp 3.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Vansklig og si, men ikke kjøp 3.2litern! De har noen problemer med vanosen, som gjør at de ryker ved mye kjøring, ved høyt turtall! gå heller for 286hestern! Nå må jeg spørre, hvor i helvete har du dette ifra? Var noen barnesykdommer som omhandlet noen få rolls royce(?) Vanos enheter. Å dette er nok ordnet for lenge siden på de fleste velholdte biler. Visst bilen er velholdt så burde det ikke by på noen problemer,dette gjelder ALLE motorer igrunn. Dette ryktet kommer nok av at det er flere som har 3l en 3.2l, samme som med m5 3.6 vs 3.8. Og det man selv har er vell alltid best? Jante loven er stor her i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Vansklig og si, men ikke kjøp 3.2litern! De har noen problemer med vanosen, som gjør at de ryker ved mye kjøring, ved høyt turtall! gå heller for 286hestern! Nå må jeg spørre, hvor i helvete har du dette ifra? Var noen barnesykdommer som omhandlet noen få rolls royce(?) Vanos enheter. Å dette er nok ordnet for lenge siden på de fleste velholdte biler. Visst bilen er velholdt så burde det ikke by på noen problemer,dette gjelder ALLE motorer igrunn. Dette ryktet kommer nok av at det er flere som har 3l en 3.2l, samme som med m5 3.6 vs 3.8. Og det man selv har er vell alltid best? Jante loven er stor her i landet. Har blitt sagt på forskjellige forumer, om det er sant, skal ikke jeg skrive under på, men det er flere forskjellige personer som har skrevet dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Har heller aldri hørt om at det skal være noe spesielle problemer med 3,2 litern. Men at det var noen barnesykdommer på den første modellen, var det sikkert. Men ellers er vel 3,2 en drøm av en motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Det gjelder mer vedr. turbokonvertering/kompressor at 3liter egner seg mer. 3.2n er minst like bra. Den bruker også mye mindre fuel! Samme er det med 3.6 vs 3.8 der 3.6 liksom er så mye bedre. Gå for 3.2 hvis du har råd og ønsker den. 3.2 går mye bedre også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Men trodde ikke du fikk 3,2 litern som 1995 model? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Men trodde ikke du fikk 3,2 litern som 1995 model? Den kom i slutten av 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Så en M3 fra 95, dvs en 11 år gammel sportsbil er strøken... Det sliter jeg med å tro på. Men det er vel et definisjons begrep. Du forstår, jeg har selv hentet inn noen biler, også fra Frankrike og Italia. Italienske biler er omtrent som de spanske. Skulle hente inn en 725 TDS, sliten som f***. Og det er mange andre tilfeller... Jeg sier ikke at det er tilfellet med "din" bil, men vær skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 det som er, det er en eldre eier på bilen å nå så ligger han på sykehuset å blir opperert så han har service hefte å garanterer bilen sånn han sier... å jeg for den så jævla rimeli at jeg MÅ kjøpe den.. prisen kommer kanskje ut senere.. kommer ann på når jeg ser den å får den.. hvis alt går som det skal så kommer den kanskje på torsdag=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 høres fint ut.. den er sikkert så strøken som han sier vil nå jeg tro.. ingen som kjøper en så dyr bil å hærper den vil jeg tro! får håpe han er perfeksjonist.. da er jo nesten alt 100% hele tiden:Phehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 håper dette er bra jeg også å ikke noe tull... men han har sendt bilen til norge å jeg for ha den i 5dager før jeg trenger å bestemme meg så skal sjekke alt i fra om den er meldt stjålet til ja, skal sjekke alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå