Frode H. Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Etter å ha kikket litt på E34 annonser en god stund ble det i dag handel. Kom hjem med en '94 mod. 525ia med 170K på telleren og som ser ut til å være i meget god bruksstand. Bilen er Fjordgrau og har litt greit utstyr som bl.a shadowline, sportsstoler, to-sone klimaanlegg, to airbags ++. Manuell gir var i utgangspunktet førstevalg men jeg var ikke helt fremmed for tanken om automat heller på en slik bil og sånn ble det. Får se om jeg angrer etterhvert.. Bilen ser ikke akkurat så innbydende ut slik den står, høy og fæl med orginale 15" hjul og orange blinklys rund baut men det må det vel bli en ordning på i løpet av vinter og vår. Har ikke tatt noen skikkelige bilder av den ennå men her er et par fra annonsen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Må ikke glemme å oppdatere profilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Fin bil Men ikkje brei front? :S Du kjem ikkje til å angre på automat Det er berre digg å kjøyre med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Gratulerer med bedre utstyrt E34 enn jeg har . Ser velholdt ut denne, og du har den riktige motoren. Men er den en sein utgave av -93 modellen? Ble ikke alle utgavene fra -94 levert med den brede fronten( V8 )? Er det noe store fremtids planer? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 Må ikke glemme å oppdatere profilen din Får se om jeg får det til. Fin bil Men ikkje brei front? :S Bred front er desidert penest men det er ikke så lett å velge slikt når man kjøper bruktbil. Men er den en sein utgave av -93 modellen? Ble ikke alle utgavene fra -94 levert med den brede fronten( V8 )? Jeg tror det bare er de siste '94 modellene som har bred front. Min er registrert i april. Er det noe store fremtids planer? Det blir bare noen småting nå til å begynne med så får vi se hvordan det ender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Grattis med ny bil Frode. Men du skal vel ikke kvitte deg med Compacten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Men er den en sein utgave av -93 modellen? Ble ikke alle utgavene fra -94 levert med den brede fronten( V8 )? Jeg tror det bare er de siste '94 modellene som har bred front. Min er registrert i april. Stemmer vel det ja, står her at alle -95mod har bred front . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 Grattis med ny bil Frode. Men du skal vel ikke kvitte deg med Compacten? Nei, Compacten får bli. Den er altfor god til å selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Gratulerer med knall bil. Har stussa på at denne har stått til salgs så lenge som det den gjorde. Hadde jeg vært på utkikk etter en ny E34 hadde jeg definitivt vurdert denne. Forholdsvis lav km. stand, urørt orginal bil, sportsseter, stor klima og kjørecomp samt 4x el. vinduer. Automat passer forøvrig bilen veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Du kommer nok til å bli fornøyd med denne Frode, det er en flott "cruiser" å den har et glimrende utgangspunkt m.t.p. utstyr, og videre modifisering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Gratulerer med en fin bil... E34 525iA er fine biler og din ser absolut fornuftig ut... ... Jeg liker orange blinklys, den originale grillen og 15" felger... 4 stk. 15" eller 16" klassiske kryssekerfelger så er du helt i mål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Absolutt et godt utgangs punkt dette ser det ut for! Jeg angret ikke på at jeg valgte automat på femmeren, bare fryd å kjøre med. Jeg er ikke like klassisk som Fredrik selv om jeg også begynner å dra på årene, 17" krysseke felger og hvite blink må du nok ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Gratulerer Frode! Ante ikke at du var ute etter E34. Er det konebil eller blir compacten garage queen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 Takker alle sammen! Må nok skuffe deg litt, Fredrik. Det blir nok 17 eller 18" på denne. Heller igrunnen mest mot 17" men det kommer litt an på hva jeg får tak i, og om det blir brukte eller nye hjul. Satser på å beholde begge bilene. Madammen har ikke tatt lappen ennå men gjør det sikkert i løpet av et år og to og da trenger vi to biler alikevel. Spriket mellom salgspris og bruksverdi er altfor stort til at jeg vil selge den. Jeg har også et par jobber som må gjøres på Compacten og nå er det mye enklere når jeg har en annen bil jeg kan bruke. Var en tur på jobb og vasket litt interiør i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå