Gå til innhold

Min '94 E34 525ia

Frode H.
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha kikket litt på E34 annonser en god stund ble det i dag handel. Kom hjem med en '94 mod. 525ia med 170K på telleren og som ser ut til å være i meget god bruksstand. Bilen er Fjordgrau og har litt greit utstyr som bl.a shadowline, sportsstoler, to-sone klimaanlegg, to airbags ++.

Manuell gir var i utgangspunktet førstevalg men jeg var ikke helt fremmed for tanken om automat heller på en slik bil og sånn ble det. Får se om jeg angrer etterhvert..

Bilen ser ikke akkurat så innbydende ut slik den står, høy og fæl med orginale 15" hjul og orange blinklys rund baut men det må det vel bli en ordning på i løpet av vinter og vår. 8)

Har ikke tatt noen skikkelige bilder av den ennå men her er et par fra annonsen:

51162027111754tf4.jpg

51162027112820eg1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må ikke glemme å oppdatere profilen din

Får se om jeg får det til. :wink:

Fin bil Men ikkje brei front? :S

Bred front er desidert penest men det er ikke så lett å velge slikt når man kjøper bruktbil.

Men er den en sein utgave av -93 modellen? Ble ikke alle utgavene fra -94 levert med den brede fronten( V8 )?

Jeg tror det bare er de siste '94 modellene som har bred front. Min er registrert i april.

Er det noe store fremtids planer?

Det blir bare noen småting nå til å begynne med så får vi se hvordan det ender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med knall bil.

Har stussa på at denne har stått til salgs så lenge som det den gjorde. Hadde jeg vært på utkikk etter en ny E34 hadde jeg definitivt vurdert denne. Forholdsvis lav km. stand, urørt orginal bil, sportsseter, stor klima og kjørecomp samt 4x el. vinduer. Automat passer forøvrig bilen veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en fin bil... E34 525iA er fine biler og din ser absolut fornuftig ut... :D ... Jeg liker orange blinklys, den originale grillen og 15" felger... 4 stk. 15" eller 16" klassiske kryssekerfelger så er du helt i mål... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen! :)

Må nok skuffe deg litt, Fredrik. Det blir nok 17 eller 18" på denne. :wink:

Heller igrunnen mest mot 17" men det kommer litt an på hva jeg får tak i, og om det blir brukte eller nye hjul.

Satser på å beholde begge bilene. Madammen har ikke tatt lappen ennå men gjør det sikkert i løpet av et år og to og da trenger vi to biler alikevel. Spriket mellom salgspris og bruksverdi er altfor stort til at jeg vil selge den. Jeg har også et par jobber som må gjøres på Compacten og nå er det mye enklere når jeg har en annen bil jeg kan bruke.

Var en tur på jobb og vasket litt interiør i går.

dscf2601py6.jpg

dscf2607da1.jpg

dscf2604qe6.jpg

dscf2614cm2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...