Gå til innhold

Min '94 E34 525ia

Frode H.
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må bare gi deg litt velment ros for denne formuleringen: "Spriket mellom salgspris og bruksverdi er altfor stort til at jeg vil selge den." Jeg kan generelt ikke være mer enig i denne refleksjonen... tenk så mange penger mange ville ha spart hvis de hadde gjort seg de samme tankene... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

En liten oppdatering:

BBS Pit Lane felger i størrelsen 8,5x17" ET13 er ankommet og den foreløpige planen er å sko de med Falken FK-452 i 235/45-17"

Felgene har forresten fått nye, orginale Pit Lane navkopper etter bildet er tatt.

DSC00145.jpg

Jeg har også fått Bilstein B12 kittet som senker 25/20. Har ikke lyst på så lav bil denne gang og har stor tro på at dette settet er bra greier.

I bestilling står bl.a Hvite blinklys rund baut, sort M5 plate mellom lyktene bak, nye bakre dempertopper til senkesettet skal monteres og andre service deler som skal på bilen i løpet av våren.

Hadde bilen inne og fikk overhalt mellomakselen denne uken og nå kjører den som en drøm. Hadde en irriterende vibrasjon i bilen men etter at opplagringen og hardyskiven ble byttet er alt så mye bedre. De gamle delene så i følge verkstedet bra ut så det bekrefter nok at disse bilene er veldig ømfintlige på denne akslingen. Ser også ut for at varmeapparatviften er ok nå (bank i bordet) etter ørten runder med loddebolten på dette beryktede sverdet, som står for reguleringen av viftehastigheten. Her er det en dårlig lodding som har gjort at viften har kommet og gått når det passet den.

Her er et bilde der fargen kommer litt bedre frem enn på de forrige:

DSCF2646.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...