Curtis Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Var å vasket bil med "fienden" i dag, jeg å en kompis av meg som har en TT, tenkte jeg kunne slenge ut noen bilder. Ble desverre dårlig med den innvendige vasken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Pen Bmw, å skal ikke legge skjul på at jeg liker TT også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Pen Bmw, å skal ikke legge skjul på at jeg liker TT også Den uttalelsen er jeg helt enig i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Pene biler og det er å blir rått med 2x2 utblås bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Satte meg inn i en TT her om dagen, likte meg ikke der, kunne ikke se noe av panseret, føltes som en snutefri bil. Jeg kjørte den ikke men følte at dette er ikke min stil, liker snute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Feite biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 TT er ingen bil for mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 ..men likte BMWn din ..syykt fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Fine biler, men du mangler definitivt sideskjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 fin BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Fine biler Er bilen senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 renholdet har sviketet en del på E46. Makan til møkk på gulvet ved førerplassen skal man lete lenge etter edti: så nå at det stod over bildet at det var for dårilg med den innvendige vasken. Uansett det er får dårlig. . Kjøp deg noen orginale matter så slipper du å få møkka på gulvinteriøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 han har jo faktisk matter i bilen da. samme farge som gulvteppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Satte meg inn i en TT her om dagen, likte meg ikke der, kunne ikke se noe av panseret, føltes som en snutefri bil. Jeg kjørte den ikke men følte at dette er ikke min stil, liker snute. Selv ser jeg ikke mitt panser fordi setet er helt nede. Sikkert det eneste min pinglete 316 har til felles med TT og lufta i dekkene.... he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Fete biler.. Hvilket merke er det på eksosen din? bra lyd? Og hvilken type takspoiler har du? Likte Stylingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå