750i Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 H : Her ser det ut som det kan være saker til oss som vil friske opp utseende på ikke alt for nye BMW. XENON ER ET MUST PÅ BMW. http://www.eurobuy.no/forside/bil-elekt ... _sdcc=acdm Ser også ut som prisene er ok ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 gunnar selg jo ombyggnings sett til 1850 kr og det er jo ikke så værste da.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Snik reklame ser denne posten ut som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 http://www.bimmers.no/statisk.php?id=webshop Her er sett i bedre kvalitet til en mye lavere pris, og kjøper dere her støtter dere dessuten bimmers.no, så her er det vel ikke noe som helst å lure på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 http://www.bimmers.no/statisk.php?id=webshopHer er sett i bedre kvalitet til en mye lavere pris, og kjøper dere her støtter dere dessuten bimmers.no, så her er det vel ikke noe som helst å lure på.. Gunnar: Har du noe mer info om dette settet? Hvor lang tid og hva skal til for å montere dette i min e46? Regner med at det sitter h4-pærer i min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Nei, det er ikke H4 pærer i E46, husker jeg ikke feil er det H7.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 H4 har fjern/nær i samme pære. De aller fleste BMWer har helt separate lykter for fjern/nær.. Det sitter som ErikS sier H7 i hvertfall i en del av E46ene, om alle har det vet jeg ikke. Det tar neppe lang tid å montere de. Her er en som har montert på E36: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=34574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Kan monterer dette i både fjernlys og nærlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Kan monterer dette i både fjernlys og nærlys? Det er vel bare å kjøpe to kit det. Et for nær og et for fjern..... Da har du godt med lys på mørke høstveier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Jeg har også lyst på Xenonlys i min E46 med facelift, men som imidlertid ikke har originale Xenonlys. Som andre er inne på i tråden bruker E46 H7 pærer og frontlysene er uten en ekstra linse. Ergo vil Xenonlysene ikke være retningsbestemt på den samme måten som originale Xenonlys. I tillegg har min bil hverken automatisk høydejustering eller lyktevaskere. Hvis noen monterer Gunnar´s Xenon ombyggingsett i en E46 med facelift vil jeg (og sikkert mange andre) gjerne høre/lese evt. positive/negative erfaringer både når det gjelder selve monteringen og lysene i bruk i trafikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Jeg kan i alle fall så anbefale Gunnar sine xenon-kit. Kvaliteten virket å være veldig god. og innstalasjonen gikk som en lek både på E-36en og E-34en. Ca 15-20 minutter brukte jeg per bil. For meg som ikke har kjørt bil med xenon lys tidligere, var overgangen enorm..hvilket lys!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 ødelegger ettermonterte xenon reflektorene? av det sterke lyset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Xenon lager mindre varme enn vanlig halogen! Standard xenon lamper er på 35watt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Jeg monterte Xenon(HID) pærer på min gamle E46 99 modell. Virket fint med måtte "modde" om pære holder da xenon pærene ikke passer. Ikke missforstå de passer i lykta men ikke den holderen til pæra som man tar ut. Der strøm ledningen går inn. Jeg bytta kun på kjørelys og det var H7. Jeg måtte kappe av litt og borre gjennom deretter tre igjennom ledning til xenon pæra. Ble tett med litt sikaflex men er ikke å anbefale. Sjelden biler uten xenon har automatisk høyde justering og på en EU kontroll må du da sette inn original pæra. Men da virker jo ikke pære holder som jeg i mitt tilfelle kappa litt i. Løsningen var å sette inn FK sine AE lykter med linser. Merkbart bedre og da slapp jeg å modifisere pære holdern. Har en annen type feste ordning på kjørelys. Men fortsatt H7 pære. + at det så skikkelig jalla ut med xenon på vanlig reflektorer. Lyser mildt sagt over alt. Syntes jeg hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Jeg kan i alle fall så anbefale Gunnar sine xenon-kit. Kvaliteten virket å være veldig god. og innstalasjonen gikk som en lek både på E-36en og E-34en. Ca 15-20 minutter brukte jeg per bil. For meg som ikke har kjørt bil med xenon lys tidligere, var overgangen enorm..hvilket lys!! Ser i profilen din at du har en '97 modell E36. Har denne linser i lyktene eller har den vanlige reflektorer? Hvis den har vanlige reflektorer uten linser hadde det vært interessant å sett bilde av hvordan lysbildet er opp mot en vegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå