Gå til innhold

Hvilken bil skal jeg kjøpe meg??

bmwdude_1
 Share

Anbefalte innlegg

Hvilken skremselpropaganda er dette da? :D

Er yrkessjåfør så lappen må jeg ha uansett bil..

Hva ligger forsikringen på slike biler da?

Har sjekket forsikring på 96' M3 på meg selv (20 år) hos DNB Nor. De var ganske ok, mellom 15 og 20 000 per år for kasko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis jeg skulle brukt så mye penger og kjøpt en e36 m3 skulle jeg ha kjøpt en original en i allefall....Men det er min mening da. Kan sikkert få en bra ombygd sak å, men det er liksom det å ha en orginal en, det er litt tøffere og litt bedre. The Real Deal!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du råd kjøp M3.. men forvent høyere utgifter og fartsbøter (eventuelt fengselstraff og tap av lappen over lengre perioder)

Høye utgifter på M3?

Ikke(vanligvis) er de noe dyrere å forsikre enn en 325 og ikke bruker de noe mere bensin ved vanlig kjøring. Jeg synes det ikke er spesielt høye utgifter på en M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 200 000kr kan du få en skikkelig strøøøøøøken E23 745i turbo, de er nydelige å kjøre når de er i skikkelig stand!

De flytter seg faktisk ganske bra også til "stor" bil å være.

Påkost de 5 000kr, så har du fort 100 til 150hk mer :wink:

Eller du kan satse på å kjøpe en E38 7-serie.

Luksus på 4 hjul.

Jeg personlig foretrekker store biler med litt motor fremfor de små, for det er mye bedre kjørecomfort i de store, ikke så "vinglete" når man passerer 100 for å si det slik.

Men er du ute etter en racer, og kun det, da leter du deg etter en E36 M3, E30 M3, eller E28 M535i, eventuellt oppgradert med motoren ifra de nyere M5`ene.

Lykke til :wink:

(og ja: Jeg vet det kun står 6,7,8 og til dels 5`ere i hodet på meg.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

320d er jo en bil som går godt og billig var fornøyd med min! men kjører du så mye at du trenger disel bil? den støyer og vibrerer mere enn en bensin 6er! jeg kjører en 523 nå og liker den myye bedre enn 320d!

skal ikke ha diselbil igjen før det eventuelt blir innkjøp av 530d!

4 syl disel skal jeg aldri ha igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...