|Andreas| Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Blir bra med kantfleger og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Felgene var bra ja, men en ørliten tanke for lav |Andreas| . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 sikkert hydraulisk styrt på den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Nydelig bil den nye coupèn. Senkingen over var så som så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Ser helt greit ut, men ikke helt knall Lurer på hvordan den ser ut med BBS CH eller noe i den duren Jeg slutter meg til din kommentar... +1 Bilen er lekker i utgangspunktet, men hverken fargen eller felgene gjorde seg. Syns ikke M6 felgene er fine på en M6 heller for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Felgene var bra ja, men en ørliten tanke for lav |Andreas| . Bitte litt kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Heis den 40mm og satt på 2" større sko så hadde det blitt bra tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Den på siste bildet har luftfjæring ja. Tror 20" BBS LM hadde gjort seg bra på e92. BBS CH KAN jo ikke slå feil det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 den siste der var litt vel extrem:) men f.eks svart bil med f.eks no bbs hjul som nevnt her hadde nok vært veldig pent ja. selvom jeg syntes m6 hjula kledde bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 M6 felgene er de styggeste M-felgene som BMW har produsert, det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Jeg er uenig. Synes felgene tar seg meget godt ut, som illustrert blant annet her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Jeg er uenig. Synes felgene tar seg meget godt ut, som illustrert blant annet her: Den var jo nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå