Kenneth520IA Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Jeg har problemer når det gjelder pixelsfeil i dashbordet på bilene mine. Er det noen som vet om noen som kan reparere dette her i landet? Har sett at det finnes noen som gjør det i Tyskland, men da må jeg sende hele greia dit, noe jeg synes høres ganske tungvint ut. Blir glad for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Svenske Autopower har denne guiden, men om det virker vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Hør med Instek på Kongsvinger. Vet de reparerer pixelfeil med Mercedes speedometere. Instek as Boks 1227 2206 Kongsvinger Tlf.: 62816833 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 OK. Tusen takk Skal prøve å reparere det selv i morgen, hvis ikke har jeg kanskje hjelp litt nærmere enn Tyskland iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 gjorde det selv med DIY fra autopower... på en E38... gikk det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå