Thomaz Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Dama skal ha bil.. Noen formeninger med denne? hva man evt må skjekke på disse bilene.. http://www.gatebil.no/index.php?objecti ... pageid=142 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Må vell være noen siden så si alle jenter kjører dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 RÅÅÅÅÅÅÅÅ bil... Det der er ein skikkelig konebil!!! Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 helt feil proposjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Knallrå bil faktisk! Løp og kjøyp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Har hatt 2 av disse selv, å det er kjempegreie biler. Sjekk for rust i hjulbuer bak, og for årlig kontakt i tenningslåsen (sett på vifta på varmeaparatet, å rikk i nøkkelen, å hør om vifta stopper. Dette er et kjent problem på VW fra den tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Hvordan er motor, drivverk etc på disse bilene etter så mange km?? noen som vet? Er det mye problemer med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Kan anbefales sterkt!! Må være den perfekte konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 herregud for en stygg bil. Kjøp heller en Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 herregud for en stygg bil. Kjøp heller en Golf 4 Hehehe... du sier noe... ... Min bedre halvdel har dessverre fått sansen for X3 og X5... ... Hva er det med disse modellene og kvinner ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 hva er det med folk å chrome speil snakk om å totalt bryte looken til bilene når du hiver på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 herregud for en stygg bil. Kjøp heller en Golf 4 Hehehe... du sier noe... ... Min bedre halvdel har dessverre fått sansen for X3 og X5... ... Hva er det med disse modellene og kvinner ?... Og du klagar? Burde vel vere storfornøydd...endeleg ein god grunn til å kjøpe stor tyskerbrakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Og du klagar? Burde vel vere storfornøydd...endeleg ein god grunn til å kjøpe stor tyskerbrakke Nope... hvis jeg skal ha en stor tyskerbrakke blir det en E39 540i Touring... en X3 eller en X5 får min kjære kjøpe selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Og du klagar? Burde vel vere storfornøydd...endeleg ein god grunn til å kjøpe stor tyskerbrakke Nope... hvis jeg skal ha en stor tyskerbrakke blir det en E39 540i Touring... en X3 eller en X5 får min kjære kjøpe selv... Du er gal, mann...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå