FTE Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 cosworth er ikke no gatebil i mine øyner!!Er en tøff bil,,, men langt fra gatebil, når det ikke er en bil for mulighet for skilter eller har designe av noe som helst!?!?!? Hhehe gjøsss!!! Det iriterte meg litt faktisk!!?!! Høres ut som du drar alle Cosworther over en kam her. Denne aktuelle bilen kan ikke registreres for gate nei, men Sierra Cosworth er jo faktisk en serieprodusert bil. Og hva mener du med at den ikke har designet for det? Hva er "designet" for en gatebil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Bilen til TotenAuto har ihvertfall skilter. Og den er vanvittig fin til å være vingebil. Er vel en rs500 (ikke org dessverre) med 540hk på hjula. Helt hvit sådan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Bilen til TotenAuto har ihvertfall skilter. Og den er vanvittig fin til å være vingebil. Er vel en rs500 (ikke org dessverre) med 540hk på hjula. Helt hvit sådan. Har sett denne bilen du snakker om ja, meget pen vingebil. Den har det meste av RS500 stylingen har jeg sett, men har den YBD (RS500) motoren også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Synes nå Sierra Cosworth'n til Evenrud (TotenAuto) er finere. Tror man skal lete lenger etter en som er så strøken. Til og med lakkert ordentlig under. Så den burde ha vunnet fremfor denne ihvertfall. Det er jo endel power i bilen til Evenrud også så. da tror jeg du burde ta en titt under bilen til Rolf også... viss du ikke tisser i boksa av all magnesiumen og blank polert aluminium`n da... Bilen til TotenAuto har ihvertfall skilter. Og den er vanvittig fin til å være vingebil. Er vel en rs500 (ikke org dessverre) med 540hk på hjula. Helt hvit sådan. Kan ikke samenligne lada og mece heller... dette er 2 vitt forskjelige biler.. en oppbygd uorginal gammel ford og en restaurert og modifisert løps bil som ford Motorsport har satt merkene sine på...009 er vel koden får ford motorsport karosseriet.. ingen problem å skilte bilen til Rolf på motor historisk grunnlag men mannen er ikke int. i det siden denne ikke SKAL brukes på vanlig vei.. Synes det var som fortjent jeg... bilen er MEGET 101% strøken,fungerer 101% bra og Klypen har jobba og slitt 101% får å få den slik... får erlige penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Helt enig E-30 big. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 men likavell! det er jo ingen BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Hva hjelper det at bilen har masse krefter, når den ser ut som et kneipp-brød? Sirævva må være noe av det mest tragiske designet gjennom tidene...(nå blir det bråk....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Hva hjelper det at bilen har masse krefter, når den ser ut som et kneipp-brød? Sirævva må være noe av det mest tragiske designet gjennom tidene...(nå blir det bråk....) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Hjelper tydeligvis nok til at han fikk 543 stemmer på messa, og ble årets gatebil... Blir litt feil sted å diskutere andre merker og modeller enn bmw på dette forumet føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå