Hanzo/// Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Hadde tenkt til å dra til tyskland å få velsignet bilen min av mr. Luthe.Signatur på forsjermen. Men jeg tror jeg driter i det Han høres en smule ustabil ut genialt og orginalt om du hadde gjort det spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Hadde tenkt til å dra til tyskland å få velsignet bilen min av mr. Luthe.Signatur på forsjermen. Men jeg tror jeg driter i det Han høres en smule ustabil ut Det hadde vært rått hvis du hadde fått til det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Tror jeg skal få det til uansett. scorer bra hos dommerne på gatebil med sånne originale detaljer. Får begynne å sørfe meg gjennom nettet å finne litt kontakt info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Tror jeg skal få det til uansett. scorer bra hos dommerne på gatebil med sånne originale detaljer. Får begynne å sørfe meg gjennom nettet å finne litt kontakt info. Claus Luthe er i dag en eldre herremann på 75 år og jeg kan ikke umiddelbart se nyere artikler på tysk på internettet som forteller at han er offentlig tilgjengelig. Hans ene yngre søster døde tidligere i år i Denver, Colorado i USA (hun var amerikansk statsborger)... en annen yngre søster bor stadig i Tyskland. To andre søsken er også døde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Finner ikke noe nyere info på han jeg heller. får sjekke tysk telefon katalog. eller prøve å ringe til bmw i tyskland å se om de kan ha noe kontakt info på han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Som tidligere sagt ett vandrene leksikon, Kanskje du skulle skrive en historie bok om BMW, trenger ikke vite så mye mer enn deg for å kunne gjennomføre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 hihi. kan hende det er denne mannen i hawaii. C LUTHE HONOKAA, HI (808) 775-1391 får bare prøve å ringe når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 wikipedia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 wikipedia Ja... og så ?... Det står litt om Claus Luthe på den tyske delen av Wikipedia, men ikke hvor han bor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 no offence . følte at mange her ikke viste om det ,at det faktisk ligger mye info på nettet bare man orker/intreserer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 no offence . følte at mange her ikke viste om det ,at det faktisk ligger mye info på nettet bare man orker/intreserer seg Klart, men enkelte ting er ikke lett tilgjengelig på nettet. Husk at alt skal ha en kilde og nettet florerer dessverre med dårlige kildehenvisninger (les: "kopy & paste" artikler). Jeg ble faktisk litt overrasket over hvor lite det står skrevet om Claus Luthe på nettet, men trolig er årsaken at han var på toppen av sin karriere før internettet ble stort. Det er litt tilsvarende med Bruno Sacco som bl.a var ansvarlig for Mercedes-Benz W124, W126 og W201... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straight_six Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 fant dette forleden, vet ikke om det stemmer da. ■Peter Szymanowski E331 / E501 / E502 ■Wilhelm Hofmeister E107 / E110 / E114 / E115 / E116 / E118 / E119 / E120 / E121 / E3 / E6 / E7 / E8 / E9 / E10 / E20 ■Paul Bracq E12 / E21 / E23 / E24 / E25 / E26 / E28 / E30 ■Claus Luthe E31 / E32 / E34 / E36 / E39 ■Harm Lagaay Z/B(Z1) ■Joji Nagashima E36(Z3) / E39 ■Christopher Bangle E46 / E52 / E53 / E60 / E63 / E64 / E65 / E85 ■Adrian van Hooydonk E65 / E63 / E64 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Ettersom "Vil du bli millionær" ikke er noe for deg Fredrik, så da burde du vel prøve "Kvitt eller dobbelt" da.. Ett spesifikk emne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Paul Bracq E12 / E21 / E23 / E24 / E25 / E26 / E28 / E30 her er vist ikke luthe som har designa E30. noen som kan finne hvem faktisk som har designa den? bare sånn for nyskjerrighets skyld. en av dere har nok rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 her er vist ikke luthe som har designa E30. noen som kan finne hvem faktisk som har designa den? bare sånn for nyskjerrighets skyld. en av dere har nok rett Dette er en klassisk problemstilling når det gjelder informasjon på internettet. Vi må ha primærkilden for å finne ut hva som er korrekt informasjon og dermed er det ikke så mange andre steder å lete etter informasjon enn hos BMW (Mobile Tradition). Normalt er det imidlertid designsjefen som blir kreditert for modeller som presenteres i hans periode som sjef. Ergo mener jeg at personer som f.eks Harm Lagaay og Joji Nagashima er underordnet i denne sammenhengen. Jeg vet forøvrig at mange gjerne vil ha det til at Claus Luthe også designet E39, men den modellen kom ikke i produksjon før i 1995 og Luthe var som tidligere beskrevet indisponibel fom. 1990. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå