Arimanni Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Tenk kor kult det hadde vert å fått autografen til Claus Luthe på bilen sin?! Hadde nok stege litt i verdi for entusiastene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Siden jeg har vært på jobb, så har jeg ikke fått sjekket ut mine E30 M3 informasjon som jeg har hjemme. Jeg kan bekrefte at Frederik har rett, og at det er Claus Luthe som har ansvaret for formgivningen av E30 M3. Thomas Ammerschläger (ble kalt M3:ens far) skal også ha mye av æren for at E30 M3 ble som den ble. Han var utviklingssjef i M-avdelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Fikk ikke tak i mr.Luthe i Hawaii. Hvis det er riktig det R Andersen skriver. Så vil jeg heller ha Autografen fra Thomas Ammerschläger. Han er sikkert lettere å få tak i. Takk for all hjelpen gutta. Hadde hvert kjiipt å ende opp med feil mann`s autograf Får begynne å trække ned mr.Ammerschläger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 hvem har laga E38 da? ingen som tar på seg "skylden" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 hvor lenge måtte karen sitte i fengsel da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 hvem har laga E38 da? ingen som tar på seg "skylden" ? E38 er kreditert designeren Boyke Boyer under formell ledelse av Chris Bangle (Bangle overtok som designsjef for BMW etter Wolfgang Reitzle i 1992). Det gikk med andre ord nesten 8-9 år før Bangle´s egen designfilosofi slo igjennom med modeller som Z8 og E65. E38 tilhører den samme designskolen som E36 og er derfor kraftig inspirert av Claus Luthe´s linjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå