awt Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Gratulerer med årets bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Fem år siden sist! :' ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 "Vi blekansikt blir jo også stoppet av politiet. :)" hehe, så sant så sant.Lurer litt på hvor utlendingene får penger til en fin BMW fra, da jeg føler dem fleste ikke har noe særlig jobb? (Ingen rasisme) Bare lurer jeg? Det lurer jeg og på av og til lurer å på dette.. Arbeidsmiljøloven sier vel at det skal gå 11timer før du begynner på jobb igjen, og jobber man 17 timer så snakker man om 7timer og det er ikke lov.. Riktig, men allikevel litt feil. Hvis sjefen din trenger deg til å jobbe seint så skal du komme seinere på jobb neste dag. Hvis du må jobbe ekstra og er ferdig til 2400, skal du faktisk ikke være på jobb før 1100 neste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Å bumpe en fem år gammel tråd for å spe på med rasemistanker,er jo godt gjort da. Ja,alle som kan se ut som de ikke er fra nord-odal selger "eventyrposer" som du så fint kalte det. Wicky kjører jo 7-serie,tenk deg hvilken druglord-kingpin HAN er!! Han er jo i tillegg av pakistansk herkomst,så han styrer sikkert masse eiendoms-snusk i Oslo også... For en idiotisk tråd å blåse liv i... Virker som enkelte bimmersfolk bare leter etter en unnskyldning til å dra alle stereotypene og hverdagsbullshittet sitt in hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 hoooly, denne var jo gammel også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Kommer på hva man prioriterer. Noen skal ha feit bil, og ikke ha penger ellers og ikke noe fint hjemme eller noe men pen bil skal man ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 har sluttet å irritere meg over slike tilbakestående bønder som faktisk aldri har sett en farget person... anyway, er sant...jeg blir stoppet ofte i sjuer (som koster like mye som en 3er av nyere årgang!) og spørsmålet er vel "hvordan har du råd til en slik en" haha bare smiler og sier "nei det har vel ikke du noe med" Og siden alt er lovlig med tanke på papirer/felger og sånt så har dem ingenting å si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Så ikke at tråden var gammel. Men mente på ingen måte og være rasistisk, "Wacman".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Kommer på hva man prioriterer. Noen skal ha feit bil, og ikke ha penger ellers og ikke noe fint hjemme eller noe men pen bil skal man ha Det kan ha noe med at "utlendinger" har helt annen kultur enn oss. I en slik familie bor gjerne barne, foreldrene, og besteforeldrene sammen. Og har man da delvis felles økonomi så sier det seg selv at de har mye mer penger enn "ola nordmann" til slutt. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg er skeptisk til alt av innvandrere.. (Eks. dansker, svensker, engelskmenn finner, islendere osv). Og sånn er det dessverre. Jeg føler meg ikke alltid spesielt trygg bak i taxien med ahmed med skjegg lengre enn håret kjører. Min erfaring er at mange av disse er ganske så fordomsfulle også. En gang skulle jeg ned til London pub i Oslo for å møte noen venner.. Da fikk jeg spørsmål om jeg var "En sånn en" (Homofil), for slike folk kjørte han ikke i bilen sin. Mener ikke å dra alle over en kam, selv om det kan virke slik. Men jeg er helt klar for en STERK innstrammelse i hvordan asyl osv gis ut. Asyl burde også være tidsbegrenset uansett hvor bra asylsøkerne klarer seg her i Norge. Når begrunnelsen dems til asyl ikke lenger gjelder burde de sendes hjem. Og den burde også sjekkes minst hvert andre år. (For å se om begrunnelsen fortsatt gjelder.) Norge/nordmenn må passe på at hele Oslo ikke blir som holmlia, noe det dessverre er på vei til å bli. Er vel ikke lenge før den etniske nordmann er en minoritet i sitt eget land. Og nei, jeg er ikke rasist, bare realist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Merkelige synspunkter... Vel, folk er jo forskjellige - på godt og vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 En gang skulle jeg ned til London pub i Oslo for å møte noen venner.. Da fikk jeg spørsmål om jeg var "En sånn en" (Homofil), for slike folk kjørte han ikke i bilen sin.. Homofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 En gang skulle jeg ned til London pub i Oslo for å møte noen venner.. Da fikk jeg spørsmål om jeg var "En sånn en" (Homofil), for slike folk kjørte han ikke i bilen sin.. Homofaen... De jeg skulle møte, ja.. Meg? nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 En gang skulle jeg ned til London pub i Oslo for å møte noen venner.. Da fikk jeg spørsmål om jeg var "En sånn en" (Homofil), for slike folk kjørte han ikke i bilen sin. Homofaen... De jeg skulle møte, ja.. Meg? nei.. Aha, homoelsker kalte de sånne som deg der jeg vokste opp. Neida - mer seriøst: Hva svarer man egentlig til drosjesjåfører som stiller slike spørsmål? Pass dine egne saker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 jeg tror andreas DG er homo...alle som har homovenner er homser selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Må bare legge til en ting på topicen, selv om den er noen århundrer gammel: Har faktisk aldri blitt stoppet i min egen E39. Har hatt bilen i snart to år, og kjører over 4 mil hver dag, forbi kontroller minst hver måned, følger selvsagt alt av regler, men bilen kan nok ha visst rånepreg i følge den eldre generasjonen (lav bil, 18", svarte nyrer osv.) Er kun 20 år, og får ofte spørsmål om hvordan i helvette jeg kan ha råd til en slik "dyr og fin" bil. Faktumet er jo at denne ikke er noe dyrere enn en gjennomsnittlig nyere Toyota eller Kia for den saks skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå